مشاهده مطلب

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۷      ۰             15797      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: حدود ۶ یا ۷ ماه است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه نداده است و این جای بسی تأسف دارد.

وی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی دنبال شود اما در چنین شرایطی شاهدیم که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مدت‌هاست تشکیل جلسه نداده است.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا هستند، گفت: در این نامه نسبت به عدم تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقادات جدی مطرح شده و تأکید شده است که هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: در این نامه از رئیس مجلس خواسته شده است که در جلسه سران قوا موضوع تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین تکلیف شود.

یوسفیان ملا مجدداً بر لزوم مبارزه با مفاسد تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی مبارزه با مفاسد اقتصادی باید یکی از دستور کارهای جدی قوا باشد اما شاهدیم که جلسات یکی از ستادهای مهم در این زمینه ما‌ه‌هاست تشکیل نشده و کسی هم پیگیر آن نیست.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: