مشاهده مطلب

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹      ۰             19350      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، امیر خرمی شاد در هفتمین جلسه کمیته عالی HSEE ایمیدرو – که به منظور بررسی گزارش چهارمین دوره ممیزی سطح عملکرد HSEE مدیران واحدهای تابعه تشکیل شد-، گفت: در این دوره از ممیزی، عملکرد ۴۴ واحد در سال ۹۸ ممیزی شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع همه گیری بیماری کرونا، ممیزی امسال از تاریخ ۴ مرداد الی ۲۰ مهر به صورت مجازی و توسط دفتر مدیریت HSEE ایمیدرو به صورت متمرکز برگزار شد. دوره ممیزی مذکور، طی ۴۴ روز کاری ممیزی و ۱۰ جلسه اختتامیه و با حضور مدیران واحدهای تابعه صورت گرفت.

ارتقای ۲۴ درصدی سطح عملکردHSEE ایمیدرو
معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو با اشاره به نحوه اجرای ممیزی گفت، سطح عملکرد HSEE واحدهای تابعه در ۵ حوزه زیر ساخت و سیستم های HSEE، آموزش، ایمنی، محیط زیست و بهداشت با بیش از ۲۵۰ بند مرتبط با هر بخش، مورد پایش و بررسی قرار می گیرند.
وی افزود در چهارمین دوره ممیزی، متوسط امتیاز کسب شده در واحدها، ۲۵۴ امتیاز از ۵۰۰ امتیاز مورد نظر، بود. این تعداد امتیاز کسب شده در مقایسه با متوسط امتیاز نخستین دوره ممیزی (۱۶۸ امتیاز در سال ۹۵)، ۵۱ درصد بیشتر شده و همچنین نسبت به سال ۹۷، حدود ۲۴ درصد رشد داشت.

خرمی شاد بیان داشت: ۲۵ درصد از واحدهای مورد ممیزی دارای سطح عملکرد «خوب»، ۵۴٫۵۵ درصد «متوسط» ، ۱۸٫۱۸ درصد «ضعیف» و تنها یک واحد کوچک معدنی که برای نخستین بار ممیزی می شد دارای سطح عملکرد «خیلی ضعیف» (۲٫۲۷ درصد) بود.
وی افزود: در این دوره ممیزی، هیچ واحدی موفق به اخذ سطح عملکرد عالی نشد.
هدف نهایی ممیزی؛ رسیدن به سطح عملکرد عالی
معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو با اشاره به فراهم شدن زمینه افزایش سطح عملکرد HSEE واحد های تابعه این سازمان، با تلاش مدیران واحدها و مدیران و کارشناسان حوزه HSEE، اظهار داشت: هدف این برنامه، افزایش سطح عملکرد همه واحدهای تابعه ایمیدرو برای رسیدن به سطح عملکرد عالی است.
وی ادامه داد: اکنون، نقاط قابل بهبود، شناسایی شده و براساس آن، پروژه های مختلف پژوهشی و مطالعاتی با همکاری دانشگاه های برتر کشور منعقد شده و این پروژه ها در دست اجرا است.
برگزاری همایش مجازی برای تقدیر از برترها
خرمی شاد خاطرنشان کرد: واحدهای تابعه نیز براساس نتایج ممیزی، اقدام به تدوین برنامه های اصلاحی و بهبود عملکرد می کنند که این برنامه ها تحت نظارت مدیریت HSEE سازمان و شرکت های هلدینگ زیر مجموعه، پایش می شود.
وی افزود: برای تقدیر و تشکر از واحدهای برتر و دارای بیشترین سطح رشد عملکرد در حوزه HSEE، همایشی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: