مشاهده مطلب

      ۰۲ تیر ۱۳۹۹      ۰             18839      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

جهاد پرسنل باسکول مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در تعمیرات پیشگیرانه

پرسنل باسکول مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در اقدامی جهادی تعمیرات پیشگیرانه 6 باسکول این مجتمع معدنی را با موفقیت به سرانجام رساندند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ به همت و تلاش پرسنل واحد باسکول مجتمع، تعمیرات پیشگیرانه باسکول های معادن مجتمع با موفقیت تعمیر و وارد مدار شد.

حسین ابراهیم زاده با اشاره به اینکه عمليات توزين و نحوه كار با دستگاه باسكول و سخت افزارهاي مربوط به آن، در عين سادگي داراي مسائل و مشكلات فراواني است، گفت: یکی از وظایف و مهارت های متصدی باسکول توانايي نگهداري و سرويس باسكول می باشد.

مسئول توزین مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با تاکید بر اینکه مراقبت در انجام به موقع و صحيح باسكول های توزین نقش بسزایی در راندمان کار و افزایش عمر دستگاه دارد، تصریح کرد: طبق دستور العمل و برنامه تنظیمی با توجه به فعالیت های بارگیری در معادن مجتمع سالانه سه الی چهار مرتبه تعمیرات پیشگیرانه انجام می شود.

وی افزود: برنامه تعمیرات پیشگیرانه و سرویس ۶ باسکول شصت و هشتاد تنی معادن سنگ آهن چاه گز، میشدوان و آنومالی ۲A به همت پرسنل واحد توزین و باسکول بصورت فصلی و طی سه روز کاری انجام می شود.

ابراهیم زاده با اشاره به مراحل انجام تعمیرات باسکوهای توزین سنگ آهن در مجتمع گفت: تعمیر و سرویس باسکول ها شامل ۴ مرحله نظافت اولیه، شستشو، عیب یابی و کالیبراسیون باسکول می باشد.

مسئول توزین مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، خاطر نشان کرد: با انجام تعمیر و سرویس از هر باسکول ضمن جلوگيري از خسارت به ابزار و ماشين آلات مجتمع حدود ۲ الی ۴ تن سنگ آهن از مخزن تحتانی باسکول ها استخراج می شود.

گفتنی است، استخراج مواد معدنی در مخزن باسکول های سنگین (ابعاد ۳ در ۱۶ متر)، مرحله ای دشوار و طاقت فرسا می باشد که پرسنل باسکول با کاری جهادی و تحمل سختی این فعالیت را در فضایی به ارتفاع ۳۰ سانتی متر انجام می دهند.

 

 

  

 

 

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: