مشاهده مطلب

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۴      ۰             5585      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post

منابع نظامی یمن تاکید کردند که در عملیات روز جمعه گذشته ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله بیش از ۳۰۰ نظامی و افسر بحرینی، سعودی، اماراتی و دیگر اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد یمنی در «الصافر» استان مأرب واقع در شرق یمن کشته شدند.

منابع امنیتی یمن در ادامه تاکید کردند که کشته شدن این تعداد زیاد از سربازان و افسران و نظامیان دشمن به دلیل اصابت موشک‎های یمن به انبارهای سلاح و مهمات و در پی آن انفجار موشک‌های «بالستیک» در پادگان الصافر بوده است.

به گفته این منابع، شلیک موشک و انفجارهای ناشی از آن، زمانی انجام گرفت که نظامیان دشمن یک تجمع نظامی صبحگاهی در پادگان الصافر استان مأرب یمن تشکیل داده بودند.

این در حالی است که «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی روز گذشته در نشست خبری به  کشته شدن تنها ۱۰ نظامی سعودی در عملیات موشکی ارتش یمن و نیروهای انصارالله در منطقه «الصافر» در شرق یمن اعتراف کرد.

مسولان نظامی امارات اعلام کردند که در حملات موشکی روز جمعه یمن به منطقه «الصافر» استان مأرب، دست کم ۴۵ نظامی اماراتی کشته شدند، اما سرتپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن تعداد کشته های نظامیان اماراتی را بیش از ۷۵ نفر اعلام کرد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: