مشاهده مطلب

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴      ۰             5372      اخبار اصلی, مجتمع   Print This Post Print This Post
با حضور مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛

همایش و نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی برگزار شد

همایش بین المللی معدن و صنایع معدنی با حضور مقامات عالی کشور و شرکت های بزرگ جهانی و نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران با حضور چشمگیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به نقل از ایمیدرو،‌در این اجلاس ۱۱۸ مدیر و کارشناس خارجی از ۴۰ شرکت و ۲۰ کشور حضو داشتند و مدیران شرکت های طراز اول معدنی و صنایع معدنی دنیا از جمله ریوتینتو،‌ اتوتک، ام.سی.سی،‌ دانیلی،‌هَچ،‌ تنوا و … به سخنرانی پرداختند. همچنین حضور ۹۰۰ مدیر و کارشناس از ۲۳۰ شرکت داخلی طیف متنوعی از میهمانان اجلاس بزرگ و بین المللی معدن و صنایع معدنی ایجاد کرده بود.
در این اجلاس وزیر صنعت، معدن و تجارت  به همراه معاونان و مسوولان ارشد آن وزارتخانه ها از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در این همایش حضور داشته و به سخنرانی  پرداختند. به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این همایش نقطه شروعی مجدد برای توسعه همکاری های معدنی و صنایع معدنی ایران با شرکت های خارجی محسوب می شود به ویژه آنکه این حوزه فرصتی جدید برای شناسایی و استفاده از فرصت های سودآور بخش معدن و صنایع معدنی ایران برای طرف های خارجی و داخلی خواهد شد.

معرفی توانمندی های این حوزه و ارایه فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری به شرکت های فعال معدن و صنایع معدنی از جمله نکات برجسته همایش به شمار می آید به می تواند به ایجاد و توسعه رابطه برد-برد بینجامد.

همزمان با برگزاری اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی در مرکز همایش های برج میلاد ، نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران نیز در همان محل برگزار شد و مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز با حضور فعال خود توانست نظر سرمایه گذاران خارجی و بازدیدکنندگان را جلب کند.
گفتنی است ، اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی و نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایرا ن با هدف معرفی توانمندی های این حوزه و ارایه فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری پر سود به شرکت های فعال معدن و صنایع معدنی داخلی و خارجی در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد (یکشنبه و دوشنبه هفته جاری) از ساعت ۸٫۳۰ تا ۱۶ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: