- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

همایش و نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به نقل از ایمیدرو،‌در این اجلاس ۱۱۸ مدیر و کارشناس خارجی از ۴۰ شرکت و ۲۰ کشور حضو داشتند و مدیران شرکت های طراز اول معدنی و صنایع معدنی دنیا از جمله ریوتینتو،‌ اتوتک، ام.سی.سی،‌ دانیلی،‌هَچ،‌ تنوا و … به سخنرانی پرداختند. همچنین حضور ۹۰۰ مدیر و کارشناس از ۲۳۰ شرکت داخلی طیف متنوعی از میهمانان اجلاس بزرگ و بین المللی معدن و صنایع معدنی ایجاد کرده بود.
در این اجلاس وزیر صنعت، معدن و تجارت  به همراه معاونان و مسوولان ارشد آن وزارتخانه ها از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در این همایش حضور داشته و به سخنرانی  پرداختند. به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این همایش نقطه شروعی مجدد برای توسعه همکاری های معدنی و صنایع معدنی ایران با شرکت های خارجی محسوب می شود به ویژه آنکه این حوزه فرصتی جدید برای شناسایی و استفاده از فرصت های سودآور بخش معدن و صنایع معدنی ایران برای طرف های خارجی و داخلی خواهد شد.

معرفی توانمندی های این حوزه و ارایه فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری به شرکت های فعال معدن و صنایع معدنی از جمله نکات برجسته همایش به شمار می آید به می تواند به ایجاد و توسعه رابطه برد-برد بینجامد.

همزمان با برگزاری اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی در مرکز همایش های برج میلاد ، نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران نیز در همان محل برگزار شد و مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز با حضور فعال خود توانست نظر سرمایه گذاران خارجی و بازدیدکنندگان را جلب کند.
گفتنی است ، اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی و نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایرا ن با هدف معرفی توانمندی های این حوزه و ارایه فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری پر سود به شرکت های فعال معدن و صنایع معدنی داخلی و خارجی در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد (یکشنبه و دوشنبه هفته جاری) از ساعت ۸٫۳۰ تا ۱۶ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.