مشاهده مطلب

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵      ۰             6517      روابط عمومی, مجتمع   Print This Post Print This Post

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان در شهرستان اردکان

یکدوره مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان جام ثمر به میزبانی اردکان روز جمعه 10 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آزادی اردکان برگزار شد. در این مسابقات کمانداران در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
در این دوره  ۶۰ کماندار از شهرستانهای یزد , میبد ، اردکان و بافق با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان در رشته ریکرو  آقایان در رده سنی نونهالان امیر حسین رحیمی و علیرضا شاکر از میبد به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند و یونس احمدزاده از اردکان عنوان سوم را از آن خود کرد.
دربخش ریکرو بانوان رده سنی نونهالان الهام السادات حسینی از یزد عنوان نخست و فاطمه السادات مطلبی و فاطمه زارعی از میبد به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.
در بخش ریکرو نوجوانان بانوان مبینا فلاح از بافق ، فاطمه السادات مطلبی از میبد و مطهره میرحسینی از یزد عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.در بخش آقایان نیز حسین زارعی و رضا شبانی از میبد به ترتیب سکوی اول و دوم را از آن خود نمودند و علی قاسمی از یزد بر سکوی سوم ایستاد.
در نهایت در بخش ریکرو بزرگسالان آقایان محمد حسین میرشفیعی نفر اول ، امید گیلانی از اردکان نفر دوم ، و سید مجید حیدری از یزد نفر سوم شد.در بخش بانوان بزرگسال خانمها سمانه رمضانپور از بافق ، مریم نادعلی و شیما منتظری از یزد به ترتیب مدالهای طلا ؛ نقره و برنز این دوره از مسابقات را بدست آوردند.
در رشته کامپوند نیز آقایان سید محمد جلیلی مقام اول ، رضا وکیلی مقام دوم و احسان افتخار پور مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش تیمی ریکرو آقایان تیم ثمر ب و الف اردکان به ترتیب عنوان اول و دوم و کلبه کتاب یزد عنوان سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.
و در تیم ریکرو بانوان تیم شهید میرطالبی بر سکوی اول ایستاد و تیم شهید نصیری یزد و سنگ آهن  مرکزی بافق بر سکوی دوم و سوم ایستادند
در بخش کامپوند تیمی آقایان تیم شهید نصیری ، میبد و میرطالبی پور یزد مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان، حسین اسماعیلی فرماندار شهرستان اردکان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، محسن پورسلمان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان ، احمد شکراللهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان و جمعی از مسئولین برگزار و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی محصولات ثمر اسپانسر این مسابقاتاز نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: