- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان در شهرستان اردکان

در این دوره  ۶۰ کماندار از شهرستانهای یزد , میبد ، اردکان و بافق با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان در رشته ریکرو  آقایان در رده سنی نونهالان امیر حسین رحیمی و علیرضا شاکر از میبد به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند و یونس احمدزاده از اردکان عنوان سوم را از آن خود کرد.
دربخش ریکرو بانوان رده سنی نونهالان الهام السادات حسینی از یزد عنوان نخست و فاطمه السادات مطلبی و فاطمه زارعی از میبد به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.
در بخش ریکرو نوجوانان بانوان مبینا فلاح از بافق ، فاطمه السادات مطلبی از میبد و مطهره میرحسینی از یزد عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.در بخش آقایان نیز حسین زارعی و رضا شبانی از میبد به ترتیب سکوی اول و دوم را از آن خود نمودند و علی قاسمی از یزد بر سکوی سوم ایستاد.
در نهایت در بخش ریکرو بزرگسالان آقایان محمد حسین میرشفیعی نفر اول ، امید گیلانی از اردکان نفر دوم ، و سید مجید حیدری از یزد نفر سوم شد.در بخش بانوان بزرگسال خانمها سمانه رمضانپور از بافق ، مریم نادعلی و شیما منتظری از یزد به ترتیب مدالهای طلا ؛ نقره و برنز این دوره از مسابقات را بدست آوردند.
در رشته کامپوند نیز آقایان سید محمد جلیلی مقام اول ، رضا وکیلی مقام دوم و احسان افتخار پور مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش تیمی ریکرو آقایان تیم ثمر ب و الف اردکان به ترتیب عنوان اول و دوم و کلبه کتاب یزد عنوان سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.
و در تیم ریکرو بانوان تیم شهید میرطالبی بر سکوی اول ایستاد و تیم شهید نصیری یزد و سنگ آهن  مرکزی بافق بر سکوی دوم و سوم ایستادند
در بخش کامپوند تیمی آقایان تیم شهید نصیری ، میبد و میرطالبی پور یزد مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان، حسین اسماعیلی فرماندار شهرستان اردکان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، محسن پورسلمان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان ، احمد شکراللهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان و جمعی از مسئولین برگزار و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی محصولات ثمر اسپانسر این مسابقاتاز نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.