مشاهده مطلب

      ۰۲ خرداد ۱۳۹۹      ۰             18698      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی: معادن یکی از ارکان و چراغ راه توسعه کشور هستند

به مناسبت روز معدن، مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک این روز به معدنکاران، از معادن به عنوان یکی ارکان توسعه اقتصادی کشور نام برد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، همزمان با اول خرداد، روز معدن، مدیر مجتمع طی پیامی این روز را به معدنکاران و همه تلاشگران و فعالان حوزه تولیدات معدنی تبریک گفت.

در پیام سید فرهاد اسلامی آمده است:

مواد معدنی، زیر بنای اقتصاد و صنعت هر جامعه را تشکیل میدهد. بشر از همان آغاز آفرینش خود ودر طول تاریخ ، بر حسب نیازمندیها وشناخت ، از مواد معدنی استفاده کرده است، به بیانی دیگر معادن و مواد معدنی هستند که پایه واساس تمدن را تشکیل میدهند.

معادن به عنوان یکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور در کشور ما جایگاهی ویژه دارد و خوشبختانه در طی چندسال اخیر، جایگاه خود را کم و‌ بیش در اقتصاد کشور بین تصمیم‌گیران و اقتصاد دانان پیدا کرده است. بی تردید بخش معدن همواره می‌تواند جلوتر از بخش صنعت حرکت کند و به یقین همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در شرایط تحریم، جایگزینی مطمئن برای درآمدهای ارزی و نفتی باشد.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام “جهش تولید” مزین شده، معادن را می توان چراغ راه توسعه کشور و رونق تولید به ارمغان بیاوریم.

در طی این چند سال اخیر عملکرد معادن نشان داد که اگر کم و بیش به این حوزه توجه شود، می‌توان منبع قابل اتکایی برای درآمد کشور و اشتغال ایجاد کند.

اینجانب فرا رسیدن اول خرداد و آغاز هفته معدن را به همه فعالان معدنی به ‌ویژه کارگران زحمتکش، شریف و نجیب معادن شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

 

سیدفرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: