- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی: معادن یکی از ارکان و چراغ راه توسعه کشور هستند

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، همزمان با اول خرداد، روز معدن، مدیر مجتمع طی پیامی این روز را به معدنکاران و همه تلاشگران و فعالان حوزه تولیدات معدنی تبریک گفت.

در پیام سید فرهاد اسلامی آمده است:

مواد معدنی، زیر بنای اقتصاد و صنعت هر جامعه را تشکیل میدهد. بشر از همان آغاز آفرینش خود ودر طول تاریخ ، بر حسب نیازمندیها وشناخت ، از مواد معدنی استفاده کرده است، به بیانی دیگر معادن و مواد معدنی هستند که پایه واساس تمدن را تشکیل میدهند.

معادن به عنوان یکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور در کشور ما جایگاهی ویژه دارد و خوشبختانه در طی چندسال اخیر، جایگاه خود را کم و‌ بیش در اقتصاد کشور بین تصمیم‌گیران و اقتصاد دانان پیدا کرده است. بی تردید بخش معدن همواره می‌تواند جلوتر از بخش صنعت حرکت کند و به یقین همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در شرایط تحریم، جایگزینی مطمئن برای درآمدهای ارزی و نفتی باشد.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام “جهش تولید” مزین شده، معادن را می توان چراغ راه توسعه کشور و رونق تولید به ارمغان بیاوریم.

در طی این چند سال اخیر عملکرد معادن نشان داد که اگر کم و بیش به این حوزه توجه شود، می‌توان منبع قابل اتکایی برای درآمد کشور و اشتغال ایجاد کند.

اینجانب فرا رسیدن اول خرداد و آغاز هفته معدن را به همه فعالان معدنی به ‌ویژه کارگران زحمتکش، شریف و نجیب معادن شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

 

سیدفرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی