مشاهده مطلب

      ۲۸ مهر ۱۳۹۱      ۰             565      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post
سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی منتظر صدها پهپاد دیگر باشد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه تجمع بزرگ هزاران نفری بسیجیان تهران در میدان فلسطین با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به تحریم های همه جانبه غرب علیه کشورمان و تحلیل برخی افراد مبنی بر اینکه فکر می‌کنند با درست کردن شرایط تحریم، مردم به آنها رای خواهند داد، گفت:‌ مردم به افراد سازشکار با آمریکا رای نمی‌دهند.

نقدی خاطرنشان کرد: ملت ایران مردمی مقاوم هستند و پاسخ این تهدیدها و تحریم‌ها این است که مردم به مقاوم‌ترین افراد در برابر آمریکایی‌ها رای خواهند داد و تمام تحلیل‌های غلط آنها را نقش برآب خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه ما به عظمت رهبرمان که مثل کوه ایستاده و ملتی که با همه مشکلات صبر کرده افتخار می‌کنیم و باید بدانیم که مسئول این مردم هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ما در سال ۵۷ روزی که آمریکا در اوج قدرت از لحاظ نظامی، سیاسی، محبوبیت فرهنگی و اقتصادی بود، ایستادگی کردیم و آنها را ضربه فنی کرده و مستشارانشان را بیرون ریختیم، حال امروز که همه چیز برعکس است و اقتصاد و سیاست و فرهنگ آنها با شکست مواجه شده چرا باید ارتباط برقرار کنیم.

نقدی تصریح کرد: آن سیاستمدارانی که در داخل حرف از ارتباط با آمریکا می‌زنند به دنبال بازی سیاسی هستند و هیچکس در هیچ مقامی نخواهند پذیرفت که با این شیطان بزرگ ارتباط برقرار کند.

وی همچنین آخرین حربه دشمن علیه نظام اسلامی را جنگ اقتصادی دانست و افزود: به فضل الهی دشمنان را در این عرصه هم شکست خواهیم داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به برگزاری رزمایش‌های بزرگ الی بیت المقدس بسیج در سراسر کشور از جمله تهران اشاره کرد و گفت: حصاری بین مردم و رزمندگان نیست و این رزمایش گوشه کوچکی از شکوه و عظمت ملت ایران را نشان می‌دهد.

موضوع نفوذ پهپاد ایرانی حزب‌الله به مناطق حساس سرزمین‌های اشغالی، موضوع دیگری بود که سردار نقدی به آن اشاره کرد اظهار داشت: این پرونده انگشت کوچک قدرت حزب‌الله و مقاومت است و اشغالگران در آینده باید منتظر صدها پرنده دیگر در ۲۵ مدل مختلف با سیستم‌های جدید پرواز باشند که ندانند چطور باید با آنها مقابله کنند.

وی تصریح کرد: نفوذ این پهپاد چنان ضربه‌ای به اشغالگران زد که یک هفته آنها را به کما برد و مجبور شدند فرمانده نظامی خود را عزل کنند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: