مشاهده مطلب

      ۰۹ خرداد ۱۳۹۶      ۰             13682      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post
در ضیافت افطار با مدجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی؛

رئیس جمهوری بر رفع مشکلات مردم بویژه اقشار آسیب پذیر تاکید کرد

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری در ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بر تداوم برنامه های دولت برای رفع مشکلات مردم بویژه اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار و ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در موسسه خیریه معلولان ذهنی وحدت افزود: «مردم بدانند که با دقت پای صندوق های رای آمده اند و پیغام همه آنها، این است که این ملت خوب، هوشیار و بیدار، برای وطن خود کار و تلاش می کنند.»
رئیس جمهوری گفت: اگر در جامعه همگان این احساس را داشته باشند که عضو یک خانواده هستیم، مشکلات و گرفتاری‌های اجتماعی برطرف خواهد شد.
دکتر روحانی ادامه داد: همه در این کشور فرزندان ایران هستند و باید همگان نسبت به مددجویان و ایتام احساس مسئولیت کرده و نسبت به آنان حس سرپرستی داشته باشیم.
وی افزود: اگر رابطه پدر و فرزندی در جامعه بوجود آید، می توانیم از مشکلات عبور کنیم و مطلوب این است که همه در جامعه احساس مشترک داشته باشیم و به یکدیگر کمک و ایثار کنیم.
رئیس جمهوری گفت : هدف روزه‌داری و فلسفه دین و ماه مبارک رمضان گسترش محبت میان مردم است و باید به یکدیگر محبت کنیم و در کنار هم باشیم، چرا که بخشش به مردم و طاعت حق، موجب سرافرازی در دنیا و آخرت خواهد شد.
روحانی افزود: زیبایی آنجاست که مردم در جامعه ما بتوانند به یکدیگر کمک کنند و برای فرزندان، پدر و مادر باشند و احساس نکنند که در زندگی بی پناه هستند.
رئیس جمهوری تصریح کرد: احساس بی پناهی سخت است و باید کاری کنیم در کشور کسی احساس تنهایی و بی پناهی نکند و روزگار شاد و خوشی در کنار هم داشته باشیم.
روحانی افزود: دولت در کنار مردم خواهد بود و مردم و دولت در کنار هم فقر را ریشه کن خواهند کرد و مشکل افراد بی سرپرست و بدسرپرست نیز برطرف خواهد شد.
وی افزود: قدم هایی در دولت یازدهم برداشته شد حال اگر کوتاهی در این زمینه بوده، توان ما همین مقدار بوده است اما باید قدم های بیشتری را در دولت دوازدهم برداریم و در راستای حمایت از خانواده‌هایی که حامی و پشتیبانی ندارند، تلاش کنیم.
روحانی افزود: حمایت فقط پول و مسکن نیست، حمایت عاطفی و روانی هم مورد نیاز است و همه باید احساس کنند که با هم هستیم. آن وقت خدا از ما راضی می شود و اهداف انقلاب محقق می شود و آروزهای رهبر معظم انقلاب نیز تحقق می یابد.
وی اضافه کرد: همه ما می توانیم به این نقطه برسیم و می خواهیم به جهان بگوییم که می خواهیم آینده بهتری داشته باشیم و زندگی توام با سربلندی داشته باشیم.
در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری و انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی حضور داشتند.
در پایان این مراسم یکی از مددجویان کار معرق کاری را که تصویر رئیس جمهوری برروی آن حک شده بود، به وی اهدا کرد.

منبع : پایگاه خبری خبرگزاری ایرنا

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: