مشاهده مطلب

      ۲۵ تیر ۱۳۹۹      ۰             18922      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت   Print This Post Print This Post

دیدار مدیر و فرمانده پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با فرمانده جدید سپاه بافق

فرمانده پایگاه و چند تن از اعضای شورای پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به منظور تبریک انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با سرهنگ نصیری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ مهندس “سید فرهاد اسلامی” مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه به همراه فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان، مدیر حراست و جانشین پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع به منظور تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه ناحیه بافق با سرهنگ نصیری دیدار و گفتگو نمود.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نصیری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بافق اظهار داشت: سپاه یک پشتوانه محکم برای نظام محسوب می شود که با تشکیلات بسیارعظیم ، پرافتخار و حماسه ساز در عرصه های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون در خدمت نظام بوده و خدمات زیادی را در این مدت ارائه نموده است.

مهندس سید فرهاد اسلامی در ادامه با اشاره به گستره فعالیت معدنی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی گفت: این مجتمع شامل معادن سنگ آهن از جمله چاه گز، میشدوان، آنومالی شمالی، زاغیها، چاه بیشه، گلمنده، آنومالی ۲A، آنومالی ۵a و … می باشد که بیش از ۲۸۵ نفر در مجتمع و بیش از ۱۲۰۰ نفر در شرکت های پیمانکار در معادن تحت پوشش مشغول به کار هستند.

وی همچنین از راه اندازی مجدد چند معدن و آنومالی زیر مجموعه فلات مرکزی خبر داد و گفت: مناقصه آغاز به کار مجدد چند معدن انجام و یا در شرف انجام است که امیدواریم نقش بسزایی در تولید و اشتغال در این منطقه داشته باشد.

در ادامه “محمدرضا رضایی پور” فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان بافق در مطالبی به فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی این مجموعه در حوزه پایگاه بسیج بیان کرد و گفت: پایگاه شهید جعفرزاده فلات مرکزی با توجه به نیروی انسانی مشغول به کار در معادن زیر مجموعه یکی از پایگاه های فعال و نمونه در برنامه های مختلف بسیج از جمله یادواره ها، همایش ها، طرح های کشوری مبارزه با بیماری کرونا، اقتصاد مقاومتی و طرح کمک مومنانه می باشد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این دیدار فرمانده جدید سپاه ناحیه بافق ضمن خوش آمد گویی، با بیان اینکه من به عنوان یک سرباز و بسیجی در خدمت مردم و هموطنان هستم، خاطرنشان کرد:‌ همه باید خادم مردم و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم.

سرهنگ “محسن نصیری”، با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: معدنکاران بازوان تولید و در خط مقدم جهش تولید هستند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک مکتب فکری با چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی است، گفت: باید تفکر بسیجی را در کارگر جاری و ساری کنیم زیرا فعالیت با تفکر بسیجی باعث روند تولید می شود.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: