- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

دیدار مدیر و فرمانده پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با فرمانده جدید سپاه بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ مهندس “سید فرهاد اسلامی” مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه به همراه فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان، مدیر حراست و جانشین پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع به منظور تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه ناحیه بافق با سرهنگ نصیری دیدار و گفتگو نمود.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نصیری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بافق اظهار داشت: سپاه یک پشتوانه محکم برای نظام محسوب می شود که با تشکیلات بسیارعظیم ، پرافتخار و حماسه ساز در عرصه های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون در خدمت نظام بوده و خدمات زیادی را در این مدت ارائه نموده است.

مهندس سید فرهاد اسلامی در ادامه با اشاره به گستره فعالیت معدنی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی گفت: این مجتمع شامل معادن سنگ آهن از جمله چاه گز، میشدوان، آنومالی شمالی، زاغیها، چاه بیشه، گلمنده، آنومالی ۲A، آنومالی ۵a و … می باشد که بیش از ۲۸۵ نفر در مجتمع و بیش از ۱۲۰۰ نفر در شرکت های پیمانکار در معادن تحت پوشش مشغول به کار هستند.

وی همچنین از راه اندازی مجدد چند معدن و آنومالی زیر مجموعه فلات مرکزی خبر داد و گفت: مناقصه آغاز به کار مجدد چند معدن انجام و یا در شرف انجام است که امیدواریم نقش بسزایی در تولید و اشتغال در این منطقه داشته باشد.

در ادامه “محمدرضا رضایی پور” فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان بافق در مطالبی به فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی این مجموعه در حوزه پایگاه بسیج بیان کرد و گفت: پایگاه شهید جعفرزاده فلات مرکزی با توجه به نیروی انسانی مشغول به کار در معادن زیر مجموعه یکی از پایگاه های فعال و نمونه در برنامه های مختلف بسیج از جمله یادواره ها، همایش ها، طرح های کشوری مبارزه با بیماری کرونا، اقتصاد مقاومتی و طرح کمک مومنانه می باشد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این دیدار فرمانده جدید سپاه ناحیه بافق ضمن خوش آمد گویی، با بیان اینکه من به عنوان یک سرباز و بسیجی در خدمت مردم و هموطنان هستم، خاطرنشان کرد:‌ همه باید خادم مردم و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم.

سرهنگ “محسن نصیری”، با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: معدنکاران بازوان تولید و در خط مقدم جهش تولید هستند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک مکتب فکری با چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی است، گفت: باید تفکر بسیجی را در کارگر جاری و ساری کنیم زیرا فعالیت با تفکر بسیجی باعث روند تولید می شود.