مشاهده مطلب

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۸      ۰             18274      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری حلقه های صالحین با اجرای طرح شهید برونسی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

اجرای طرح "شهید برونسی و شهید کریمی" با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در قالب نشست حلقه های صالحین در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ بسیجیان پایگاه شهیدجعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در قالب گروههای حلقه های صالحین، در مسجد امام حسن (ع) بافق تشکیل جلسه دادند .

مدیرفنی و مهندسی مجتمع در ابتدای این نشست ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(ع) و گرامیداشت تکریم از مادران و همسران شهدا، به طرح بومی سازی و فرآیند کلی تولید داخلی اشاره کرد و گفت : یکی از بهترین روشهای حمایت از تولید داخلی، بومی سازی است و این فرایند کلی نیازمند مشارکت تمام افراد و سازمان های مربوطه را می طلبد و که در نهایت فواید آن شامل همه خواهد بود .

مهندس حمید رحیمی افزود: فرایند بومی سازی شامل سه بخش تولید و ثبت دانش از یافته ها و تجارب، تبدیل دانش به تکنولوژی  و استفاده و بهرمندی از تکنولوژی در صنایع خواهد بود .

وی فرهنگ سازی در اجرای طرح بومی سازی را مهم خواند و یادآور شد: برای تحقق سه گام بومی سازی می بایست فرهنگ سازی در ثبت مستندات، رقابت سالم و اشتراک گذاری دانش و استفاده از نیروهای متخصص بومی را سرلوحه امور قرار دهیم.

در ادامه “عبدالحمید حکمت” مشاور و روانشناس خانواده در خصوص نحوه برقراری ارتباط سالم در خانواده و جامعه مطالبی چون مخاطب شناسی، انرژی دادن، به حال خود توجه داشتن،راز داری، وفای به عهد، برجسته کردن خصوصیات مثبت و… را بیان کرد.

در پایان بسیجیان و کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در باب برخی از مسائل سیاسی روز از جمله شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امام و انقلاب و حضور پرشور مردم در انتخابات با بیانات “حجت الاسلام  قره چاهی” رئیس حوزه بسیج طلاب استان یزد، آشنا شدند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: