- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

برگزاری حلقه های صالحین با اجرای طرح شهید برونسی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ بسیجیان پایگاه شهیدجعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در قالب گروههای حلقه های صالحین، در مسجد امام حسن (ع) بافق تشکیل جلسه دادند .

مدیرفنی و مهندسی مجتمع در ابتدای این نشست ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(ع) و گرامیداشت تکریم از مادران و همسران شهدا، به طرح بومی سازی و فرآیند کلی تولید داخلی اشاره کرد و گفت : یکی از بهترین روشهای حمایت از تولید داخلی، بومی سازی است و این فرایند کلی نیازمند مشارکت تمام افراد و سازمان های مربوطه را می طلبد و که در نهایت فواید آن شامل همه خواهد بود .

مهندس حمید رحیمی افزود: فرایند بومی سازی شامل سه بخش تولید و ثبت دانش از یافته ها و تجارب، تبدیل دانش به تکنولوژی  و استفاده و بهرمندی از تکنولوژی در صنایع خواهد بود .

وی فرهنگ سازی در اجرای طرح بومی سازی را مهم خواند و یادآور شد: برای تحقق سه گام بومی سازی می بایست فرهنگ سازی در ثبت مستندات، رقابت سالم و اشتراک گذاری دانش و استفاده از نیروهای متخصص بومی را سرلوحه امور قرار دهیم.

در ادامه “عبدالحمید حکمت” مشاور و روانشناس خانواده در خصوص نحوه برقراری ارتباط سالم در خانواده و جامعه مطالبی چون مخاطب شناسی، انرژی دادن، به حال خود توجه داشتن،راز داری، وفای به عهد، برجسته کردن خصوصیات مثبت و… را بیان کرد.

در پایان بسیجیان و کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در باب برخی از مسائل سیاسی روز از جمله شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امام و انقلاب و حضور پرشور مردم در انتخابات با بیانات “حجت الاسلام  قره چاهی” رئیس حوزه بسیج طلاب استان یزد، آشنا شدند.