مشاهده مطلب

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹      ۰             18664      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

ارتقاء نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از تغییر نسل اتوماسیون اداری و ارتقاء این افزار از نسخه 4 به 5 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع از تغییر نسل اتوماسیون اداری و ارتقاء این افزار از نسخه ۴ به ۵ خبر داد.

مهندس محسن زارع با اشاره به اینکه نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم مطرح، قابلیت ها و امکانات بی شماری را در اختیار مدیریت سازمان قرار می دهد، گفت: امروزه با بهره گیری از نرم افزار های اتوماسیون اداری، سازمان ها به طور نسبی به سمت سازمان بدون کاغذ گام بر می دارند.

وی افزود: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی یکی از میلیون ها شرکتی است که با توجه به نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه ( چارگون) را انتخاب نموده و در حال استفاده از آن می باشد.

زارع، نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه را از اولین نرم‌افزارهایی شرکت چارگون نام برد و تصریح کرد: این نرم افزار اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه به‌شمار می‌آید.

رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع با اشاره به تغییر نسل اتوماسیون دیدگاه از نسخه ۴ به ۵ در این مجتمع عنوان داشت: این تغییر به منظور ارتباط بهتر سینک و یکسان سازی با مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مجتمع های زیر مجموعه انجام شده است که پیامد آن کاربری راحتر و قابلیت استفاده با مرورگرهای مختلف را می توان برشمرد.

به گفته زارع وجه تمایز سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری چارگون را یکپارچگی پایگاه داده، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری سازمان‌ها ، تسهیل تصمیم‌گیری برای مدیران و افزایش رضایت ذینفعان سیستم بخشی از مزایای این نرم‌افزار می باشد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: