- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

ارتقاء نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع از تغییر نسل اتوماسیون اداری و ارتقاء این افزار از نسخه ۴ به ۵ خبر داد.

مهندس محسن زارع با اشاره به اینکه نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم مطرح، قابلیت ها و امکانات بی شماری را در اختیار مدیریت سازمان قرار می دهد، گفت: امروزه با بهره گیری از نرم افزار های اتوماسیون اداری، سازمان ها به طور نسبی به سمت سازمان بدون کاغذ گام بر می دارند.

وی افزود: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی یکی از میلیون ها شرکتی است که با توجه به نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه ( چارگون) را انتخاب نموده و در حال استفاده از آن می باشد.

زارع، نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه را از اولین نرم‌افزارهایی شرکت چارگون نام برد و تصریح کرد: این نرم افزار اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه به‌شمار می‌آید.

رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع با اشاره به تغییر نسل اتوماسیون دیدگاه از نسخه ۴ به ۵ در این مجتمع عنوان داشت: این تغییر به منظور ارتباط بهتر سینک و یکسان سازی با مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مجتمع های زیر مجموعه انجام شده است که پیامد آن کاربری راحتر و قابلیت استفاده با مرورگرهای مختلف را می توان برشمرد.

به گفته زارع وجه تمایز سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری چارگون را یکپارچگی پایگاه داده، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری سازمان‌ها ، تسهیل تصمیم‌گیری برای مدیران و افزایش رضایت ذینفعان سیستم بخشی از مزایای این نرم‌افزار می باشد.