مشاهده مطلب

      ۱۸ آذر ۱۳۹۸      ۰             18075      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) به نقل از وب سایت متال ماینرMetal Miner تولید جهانی آلومینیوم طی ۱۰ ماه نخست سال جاری میلادی ۵۳ میلیون و ۴۰هزار تن به ثبت رسید که حاکی از افت ۰٫۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین میزان تولید آلومینیوم در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تن گزارش شده است. از این میزان ۳ میلیون و ۱۰هزار تن مربوط به تولید آلومینیوم در چین است که نسبت به اکتبر ۲۰۱۸ میلادی (تولید۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تن) کاهش و نسبت به سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی(تولید۲ میلیون و ۹۲۰ هزار تن) افزایش نشان می دهد.

طی اکتبر ۲۰۱۹ میلادی مجموع تولید آلومینیوم در کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارسGCC، ۴۹۴هزار تن، آمریکای شمالی ۳۱۶ هزار تن و اروپای غربی ۲۸۶ هزار تن گزارش شده است.

رشد ۱٫۹ درصدی تولید آلومینا

تولید جهانی آلومینا از ابتدای ژانویه تا پایان اکتبر ۲۰۱۹ میلادی با ۱٫۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی به ۱۱۰ میلیون و ۳۰۰هزار تن رسید. این رقم در۱۰ ماه نخست سال گذشته میلادی۱۰۸ میلیون و ۲۰۰هزار تن بوده است.

طی اکتبر ۲۰۱۹ میلادی میزان تولید آلومینا در چین ۶ میلیون و ۸۰ هزار تن گزارش شده است.این میزان بیشتر از تولید سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی(تولید۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تن) است در حالی که نسبت به اکتبر ۲۰۱۸ میلادی (تولید۶ میلیون و ۱۶۰هزار تن) با کاهش همراه بوده است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: