مشاهده مطلب

      ۰۱ فروردین ۱۳۹۹      ۰             18484      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

خداداد غریب پور ریاست هیات عامل سازمان ایمیدرو در پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو متن پیام بدین شرح است:

بخش معدن و صنایع معدنی سال متفاوتی را پشت سرگذاشت و سال نو را در حالی آغاز می کند که جلوه های انسانی و نوع دوستی در آن بیش از گذشته به منصه ظهور رسیده است.

از ابتدای سال ۹۸ که استان های متعددی با بروز سیل مواجه شدند، سازمان ایمیدرو بر آن شد تا همراستا با اهداف عالی سیاست های کلان و برنامه های وزارت صنعت معدن و تجارت و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی از طرق شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی در اختیار نهادهای امدادی و کمک رسان برای جبران بخشی از خسارت های سیل قرارد دهد تا لااقل آلام مردم اندکی کاهش یابد.

در سالی که گذشت با همه مشکلات از اقدامات توسعه ای غافل نبودیم، برنامه های تولید، اجرای طرح های توسعه، طرح جدید اکتشاف ۴۰۰ هزار کیلومتر مربعی، راه اندازی طرح هایی به ارزش ۳٫۵ میلیارد دلار، احیای نزدیک به ۱۵۰ معدن کوچک به ویژه در مناطق محرومتر که نیاز به ایجاد فرصت توسعه و خدمات و عدالتمندی بیشتری حس می شد و … بخشی از عملکرد ما آنهم در شرایطی بود که چندین بار توسط آمریکا در لیست تحریم های ظالمانه قرار گرفتیم.

طی هفته های اخیر نیز که متاسفانه کشور ما همچون بسیاری از کشورها، درگیر ویروس کرونا شده است، ایمیدرو و شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی علاوه بر رعایت اصول پیشگیری و توزیع تجهیزات حیطه فعالیت خود، اقدام به کمک رسانی به استان محل خدمت و سایر استان های دارای کمبود شده اند. در همین روزهای گذشته، بیش از ۳۶ میلیارد تومان در اختیار نهادهای کمک رسان و امدادی قرار گرفت و به زودی ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در این مسیر پرداخت خواهد شد. علاوه بر این تأمین ارز مورد نیاز خرید برخی اقلام پزشکی از دیگر خدمات این شرکت ها بود.

اینجانب به عنوان سکان دار این مجموعه عظیم، تاکید دارد که در سال جدید بیش از گذشته، خود و مجموعه را همراه مردمان این سرزمین می داند و این امر را رسالت انسانی توسعه قلمداد می کنیم. اکنون که در آستانه سال ۱۳۹۹ هستیم از پروردگار بلند مرتبه خواستار سلامتی و نیک سرانجامی برای یکایک مردمان عزیز این سرزمین هستم. همچنین به امید ایزد منان، توفیق خدمت رسانی افزون تر را برای خدمتگزاران این مرز پرگهر طلب می کنم.

دست تمامی مدیران، کارشناسان و کارگران گرانقدر را در این مسیر پرفراز و نشیب به گرمی می فشارم و تبریکات صمیمانه خود و همکاران را نصیب یکایک عزیزان می کنم.

خداداد غریب پور / معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: