مشاهده مطلب

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶      ۰             14329      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش معدن ۲۴، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای ماه فروردین تا پایان تیر(۹۶)، ۱۲ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۸۰۴ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۹ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۳۷۸ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۴ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۷۵۷ تن، «چادرملو» ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۹۸۷ تن، «سنگ آهن مرکزی» یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۸۳۱ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۱۳ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۳۶۱ تن، «اُپال پارسیان سنگان» ۷۱۱ هزار و ۷۱۵ تن و «مجتمع سنگ آهن سنگان» ۱۹۰ هزار و ۹۴۰ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید دانه بندی

بنا به این گزارش، ۶ شرکت بزرگ معدنی از ابتدای فروردین تا پایان تیر، یک میلیون و ۸۷۶ هزار و ۲۲۳ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۸۸ تن)، ۸ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت سنگ آهن مرکزی «۶۱۳ هزار و ۵۰۰ تن»، جلال آباد «۳۵۷ هزار و ۲۴۲ تن»، فلات مرکزی «۳۰۱ هزار و ۸۵۴ تن»، سنگان «۳۷۳ هزار و ۴۶۱ تن»، چادرملو ۱۲۷ هزار و ۹۴۰ تن و میشدوان «۱۰۲ هزار و ۲۲۶ تن» تولید کرده است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: