مشاهده مطلب

      ۰۱ آذر ۱۳۹۳      ۰             4981      اخبار اصلی, روابط عمومی, مجتمع   Print This Post Print This Post
در پنجمین دوره مسابقات فوتسال حراست های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی؛

تیم مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی مقام سوم را کسب کرد

پنجمین دوره مسابقات فوتسال حراست و انتظامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به میزبانی مجتمع معدنی فسفات آسفوردی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که تیم مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران توانست مقام سومی را از آن خود نماید.

پنجمین دوره مسابقات فوتسال حراست و انتظامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گرامیداشت جمعی از پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به میزبانی مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از تاریخ ۲۶ آبان لغایت ۲۹ آبان در سالن ورزشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۶ تیم برگزار شد.

این دوره از بازی ها در طی چهار روز و با برگزاری ۲۹ بازی انجام گرفت.

تیم فوتسال حراست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با ترکیب بازیکنان، آقایان محمدعلی آخوندی، عبدالرسول حیدری، سید محمد رضوی، محسن جمالی، مرتضی فتاحی، مسعود شریعتی و کاظم شفیعی به سرپرستی محمدمهدی خادمیان در مسابقات حضور داشت.

در دوره مقدماتی، تیم مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران توانست با دو پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم سرگروه به مرحله حذفی راه پیدا کند و همچنین در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست تیم فوتسال میشدوان شد و به مرحله نیم نهایی راه یافت که در این مرحله با پذیرش شکست مقابل تیم طلای موته به مرحله رده بندی رسید که در بازی رده بندی تیم مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم زغال سنگ طبس گذشت و توانست به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یابد.

در این دوره از مسابقات تیم فوتسال معدن طلای موته به مقام قهرمانی رسید و تیم های گل گهر سیرجان و مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به ترتیب به عنوان تیم دوم و سوم مسابقات دست یافتند و همچنین تیم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی کاپ اخلاق مسابقات را دریافت کرد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: