مشاهده مطلب

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷      ۰             15676      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دفتر مدیریت تحول اداری و فناوری اطلاعات ایمیدرو اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال، ۹ شرکت بزرگ سنگ آهن (چادرملو، گل گهر، مرکزی، سنگان، سیرجان، خاورمیانه، جلال آباد، میشدوان و فلات مرکزی) ۲۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۸۳ تن سنگ آهن دانه بندی و کنسانتره تولید کردند که در مقایسه با مجموع تولید مشابه سال گذشته (۲۴ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۳۲۹ تن)، افزایش ۷ درصدی نشان می دهد.
از این میزان تولید، ۱۷ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۷۰۹ تن «کنسانتره سنگ آهن» و ۸ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۸۷۴ تن «سنگ آهن دانه بندی» بود.
بنا به این گزارش، شرکت های چادرملو (با تولید ۹ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۶۴۲ تن)، گل گهر (با تولید۶ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۹۹۴ تن)، و مرکزی (با تولید ۵ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۹۴ تن)، به ترتیب بیشترین تولید کنندگان سنگ آهن دانه بندی و کنسانتره طی مدت مذکور بودند.
افزون بر این، شرکت های تحت پوشش ایمیدرو در ماه آذر، ۲ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۴۳ تن سنگ آهن کنسانتره و دانه بندی تولید کردند که حاکی از افزایش حدود ۱۵ درصدی میزان تولید این محصولات نسبت به تولید مدت مشابه سال ۹۱ (۲ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۶۶۶ تن) است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: