مشاهده مطلب

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴      ۰             5560      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ گزارش دفتر ایمنی بهداشت و محیط زیست این سازمان نشان می دهد در سال گذشته ضریب تکرار حوادث در شرکت ها و واحدهای تابعه ایمیدرو کاهش یافت و به ترتیب در بخش شاغلان شرکت ها و واحدهای تابعه از ۳٫۳۶درصد به ۲٫۱۱ درصد تنزل پیدا کرد.
همچنین شاخص ضریب تکرار حوادث برای نیروهای پیمانکاری از ۲٫۹۹درصد به ۱٫۷درصد رسید. از سوی دیگر این شاخص در ۱۱ سال گذشته(ابتدای فعالیت ایمیدرو)،‌ در محدوده ۱۲درصد قرار داشت که مقایسه آن با عملکرد سال های گذشته نشان از حرکت نزولی شاخص تکرار حوادث می دهد به طوری که در سال ۸۵ به ۱۰٫۱۵ برای نیروهای سازمانی و ۸٫۸ برای نیروهای پیمانی رسیده بود. این شاخص پس از سال ۹۱ و ۹۲ کاهش بیشتری پیدا کرد.
از سوی دیگر بررسی شاخص شدت حوادث نشان می دهد برای نیروهای پیمانکاری از ۱٫۳۳درصد سال ۹۱ به ۵۵صدم درصد سال ۹۳ و برای نیروهای تحت پوشش این سازمان از ۴۷صدم درصد به ۴۳صدم درصد سال قبل کاهش پیدا کرد. این شاخص در سال های ۸۲ و ۸۵ برای نیروهای پیمانکاری به ترتیب ۱٫۷۲ و ۹۱صدم درصد قرار داشت و برای نیروهای این سازمان در محدوده ۸۰صدم درصد و ۹۱صدم درصد بود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: