مشاهده مطلب

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۱      ۰             1852      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

بسمه تعالی

” یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال”

معاونین، مدیران و كاركنان محترم
باسلام،
سال ۱۳۹۱ را که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از كار، تولید و سرمایه ایرانی نامگذاری شد، در حالی با افتخار و سربلندی گذر می کنیم که با تلاش های خالصانه و دلسوزانه شما عزیزان، سربلند از انجام وظایف و ماموریت های خود شاهد پیشرفت روز افزون، سازندگی، رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی کشور هستیم.
از شما همكاران معزز و گرامی که در طی سال های گذشته و به ویژه در سالی كه با تحریم های سخت دشمنان همراه بود، تلاش همه جانبه و سختكوشانه خود را به کار بستید تا از این مسیر سخت و پرفراز و نشیب با سربلندی و افتخار عبور نماییم، سپاسگزارم.
بی تردید همدلی و همفکری و تلاش بی شائبه در خانواده بزرگ ایمیدرو موجب شد كه بتوانیم بخش اعظمی از وظایف محوله از سوی دولت خدمتگزار را جامه عمل بپوشانیم.
رجاء واثق دارم با توجه به قابلیت های موجود به ویژه سرمایه انسانی کارآمد و بنیان های نیرومند علمی، فنی و تجربی، قادر خواهیم بود در ظل توجهات خاص ائمه اطهار علیهم السلام، خصوصا حضرت مهدی صاحب العصر و الزمان (عج) و در سایه رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی به اهداف ترسیم شده در سال ۱۳۹۲، سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه با وجود محدودیت های ایجاد شده دست یابیم.
از فرصت ایجاده شده به بهانه آغاز سال نو، بهره برده و به همه شما کارکنان عزیز و سختکوش که در هر شرایطی برای تحقق اهداف این سازمان تلاش می کنید، قدردانی نمایم و برای همه عزیزان سالی سرشار از سلامتی، بركت، معنویت، نشاط، فعالیت و توفیق در راه كسب علم و ایمان و تقوای الهی آرزو دارم.
هر روزتان نوروز ، نوروزتان پیروز

امیر امینی

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: