مشاهده مطلب

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸      ۰             17479      اخبار اصلی, روابط عمومی   Print This Post Print This Post

پیام تبریک مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت روز روابط عمومی

مهندس اسلامی، مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ در آستانه فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مهندس سید فرهاد اسلامی در پیامی این روز را به تلاشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

در جهانی که موج خبر و رسانه از هر تفکری پیشی گرفته و اطلاع رسانی نبض تپنده موفقیت هر ارگان و سازمان می باشد، در این راستا نقش روابط عمومی بیش از پیش ارزش و اهمیت یافته و به عنوان کلیدی طلایی و بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و می توان رهگشا و راهنما باشد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، هفته روابط عمومی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفته، بر خود فرض می دانم وفق حدیث شریف “مَن لَم یَشکُرِ الخالِق مَن لَم یَشکُرِ المَخلوُق” از تلاش های بی وفقه مدیران، کارشناسان، همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان موفقیت و سربلندی ایشان را در کلیه شئون زندگی مسئلت می نمایم.

 

سید فرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: