مشاهده مطلب

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۲      ۰             4222      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

پیام تبریک رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت سال جدید

حس آمدن نوروز با جايگاه رفيعي كه در حافظه تاريخي ايرانيان دارد ما را از ورطه روزمرگي به ايجاد انگيزه در تغيير رفتار رهنمون مي‌سازد، اميد كه اين احساس در سال جديد بيش از پيش مايه تفكر و دگرگوني شود تا امروز و فردايمان را در سايه الطاف الهي با حركت به سوي كمال انساني بسازيم.
از شما همكاران معزز و گرامي كه در طي سال ۱۳۹۲ به ويژه در سالي كه با تحريم هاي سخت دشمنان همراه بود، تلاش همه جانبه و سختكوشانه خود را به كار بستيد تا از اين مسير سخت و پرفراز و نشيب با سربلندي و افتخار عبور نماييم، سپاسگزارم.
همدلي و همفكري و تلاش بي شائبه در خانواده بزرگ ايميدرو با وجود مشكلات پيش روي در سال گذشته موجب شد كه بتوانيم بخشي  از وظايف محوله را جامه عمل بپوشانيم.
سياست اساسي دولت يازدهم، وزارت صنعت، معدن و تجارت به ويژه ايميدرو در سال ۱۳۹۳ سرمايه گذاري و توسعه كشور در حوزه معدن و صنايع معدني، فعال نمودن طرح هاي نيمه تمام ، بهره وري بيشتر و اجراي صحيح اصل ۴۴ است تا بتوان با جذب      سرمايه هاي غيردولتي، سرمايه هاي ايرانيان مقيم خارج و همچنين سرمايه گذاران خارجي ، منابع جديد فراواني را وارد حوزه معدن و صنايع معدني كرد. در چنين چشم اندازي، آينده براي بخش معدن و صنايع معدني كشور درخشان و پر از اميد قابل ترسيم است و ايميدرو نيز به عنوان نهادي همراه و همگام با سرمايه گذاران در ساختن اين آينده روشن تلاش خواهد كرد.
رجاء واثق دارم با توجه به قابليت هاي موجود به ويژه سرمايه انساني كارآمد و بنيان هاي نيرومند علمي، فني و تجربي، قادر خواهيم بود در ظل توجهات خاص ائمه اطهار عليهم السلام، خصوصا حضرت مهدي صاحب العصر و الزمان (عج) و تحت هدايت مقام معظم رهبري به اهداف ترسيم شده در سال ۱۳۹۳، سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه با وجود عقب ماندگي ايجاد شده دست يابيم.
اينجانب در آستانه شكفتن شكوفه‌هاي بهاري از زحمات و تلاش‌هاي يكايك همكاران محترم كه در هر شرايطي براي تحقق اهداف اين سازمان تلاش مي كنيد، قدرداني مي نمايم و آغاز سال جديد و بهار طبيعت را به محضر شما و خانواده محترمتان صميمانه تبريك عرض نموده و و براي همه عزيزان سالي سرشار از سلامتي، بركت، معنويت، نشاط، فعاليت و توفيق آرزو دارم.
هر روزتان نوروز ، نوروزتان پيروز
مهدي كرباسيان 
رئيس هيات عامل

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: