مشاهده مطلب

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵      ۰             7206      روابط عمومی, مجتمع   Print This Post Print This Post
با قهرمانی کماندار مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛

پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری به پایان رسید

پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان در شهر اصفهان برگزار شد که در پایان در رشته ریکرو سرکار خانم سمانه رمضانپور از مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران قهرمان شد

به گزارش  روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان در شهر اصفهان با حضور ۱۴۱ کماندار از استانهای البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، بوشهر، فارس، سیستان وبلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، هرمزگان، همدان، قم، مرکزی، یزد و کیش برگزار شد، که در پایان و در بخش مردان رشته ریکرو رضا آزادگان از چهارمحال و بختیاری اول شد، مهدی عزیزی از قم دوم و بابک علی زاده از تهران سوم شدند.
در بخش بانوان همین رشته  سمانه رمضانپور  از مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و مریم نادعلی  از استان یزد اول و دوم شدند و اسما نعمتی از فارس سوم شد.
در بخش مردان رشته کامپوند مهرداد فلاحی از اصفهان  مقام اول را بدست آورد، حمزه نکوئی از کرمان دوم شد و محمد معدندار از قزوین رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش بانوان همین رشته نیز پریسا براتچی از زنجان، عطیه گل افشان از اصفهان و سمیه عباسپور از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: