مشاهده مطلب

      ۰۱ اسفند ۱۳۹۱      ۰             1698      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران توانست عنوان واحد برگزیده پژوهش را در میان تمام واحدهای پژوهشی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) کسب کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، محمدرضا سلطانی مدیر پژوهش و فناوری های نوین این شرکت در خصوص چگونگی کسب این عنوان اظهار داشت: همه ساله همایش پژوهش در همین فصل توسط مدیریت پژوهش و فناوری و بومی سازی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار می شود که در این همایش تمامی شرکتهای تحت پوشش سازمان حضور دارند.
وی در ادامه افزود: امسال هم دهمین دوره این همایش ۱۸ بهمن برگزار شد و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران توانست علاوه بر کسب عنوان شرکت برتر در بکارگیری نتایج پروژه های پژوهشی، دو طرح برگزیده هم داشته باشد.
سلطانی در خصوص جزئیات این دو طرح گفت: از میان طرحهای ارائه شده به سازمان، طرح بازیافت انرژی در شرکت ذغالسنگ کرمان و تولید اسید کلریدریک و سولفات سدیم، پتاسیم و منیزیم از املاح شورابه های پتاس، بعنوان طرح های برگزیده شناخته و موفق به کسب جایزه شدند.
همچنین در این همایش بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی و فعالیت های تحقیقاتی، محمدجواد فتوحی مدیر مجتمع معدنی و صنعتی فسفات اسفوردی بافق که از شرکت های زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است به عنوان مدیر برتر پژوهشی، پرویز مولایی بعنوان کارشناس برتر تحقیقات بخش ذغالسنگ و حمید ابراهیمی بعنوان کارشناس برتر تحقیقات بخش معدن انتخاب شدند.
لازم بذکر است، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یکی از شرکت های اصلی تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است که خود ۲۴ واحد و شرکت تحت پوشش دارد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: