مشاهده مطلب

      ۲۶ دی ۱۳۹۱      ۰             1483      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش ايميدرو ، معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري در بخش معدن و صنايع معدني كشور، شناسايي و معرفي توانمندي هاي معدني ايران، ارائه آخرين تجهيزات، فناوري، ماشين آلات و خدمات داخلي و خارجي در زمينه معدن و صنايع معدني ايران بخشي از اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
همچنين معرفي توانمندي هاي بخش خصوصي و سازمان هاي دولتي براي واگذاري پروژه هاي قابل سرمايه گذاري، معرفي منابع تامين مالي براي طرح ها و پروژه ها و هم انديشي با مقامات و كارشناسان معدني، از ديگر هدف هاي پيش بيني شده اين نمايشگاه محسوب مي شود .
همايش و نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري در معدن و صنايع معدني ۲۶ تا ۲۸ دي برگزار مي شود.
در كنار اين همايش و نمايشگاه ، همايش برنامه ظوابط و معيارهاي معدن و دستاوردهاي آن نيز در ۲۷ دي ماه برگزار مي شود.
يادآور مي شود همايش و نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري در معدن و صنايع معدني با همكاري وزارت صنعت ،معدن و تجارت (معاونت امور معدن و صنايع معدني )، از سوي سازمان نظام مهندسي معدن برگزار مي شود .
فضاي تحت پوشش اين نمايشگاه، ۷ هزار متر مربع به شكل سرپوشيده است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ امكان بازديد متخصصان، كارشناسان و عموم علاقه مندان به اين بخش در ضلع جنوبي خيابان شهيد بهشتي ، مصلي امام خميني (ره) وجود دارد.همايش و نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري در معدن و صنايع معدني ايران از ۲۶ تا ۲۸ دي ماه جاري در مصلي تهران برگزار مي شود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: