مشاهده مطلب

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۲      ۰             2040      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

نایب رییس خانه معدن ایران از برگزاری نخستین جشنواره ملی هفته معدن در روز اول خرداد ماه ۹۲ در سازمان زمین شناسی و اكتشافات معدنی كشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمدرضا بهرامن گفت: تبیین جایگاه و نقش واقعی معدن و صنایع معدنی در اقتصاد و توسعه پایدار كشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینكه معدن بهترین جایگزین برای اقتصاد نفتی است، افزود: استانداردسازی فرایند انتخاب بهترین های معدن و صنایع معدنی، تجلیل از نخبگان معدنی، یكپارچه سازی توان مدیریتی كارشناسان داخلی و حركت به سمت خودكفایی در بخش معدن و صنایع معدنی نیز از دیگر اهداف جشنواره محسوب می شود.
بهرامن ادامه داد: بررسی و تبادل نظر در خصوص مهمترین چالش های بخش معدن و صنایع معدنی ، ثبت تجارب و مشكلات این بخش و همچنین دستیابی به راهكارهای اجرایی و ارایه توصیه ها به مراجع تصمیم گیری و اجرایی، مدیران ارشد و كارشناسان نیز دیگر اهداف این جشنواره به شمار می رود.
وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی و همچنین اهمیت نیروی انسانی ماهر در پیشبرد امور معادن گفت: تجلیل از چهار استاد و چهار دانشجوی نمونه رشته مهندسی معدن، چهار دانشگاه، تقدیر از سه كارگر نمونه بخش خصوصی به انتخاب خانه معدن ایران و سه كارگر نمونه نمونه به انتخاب ایمیدرو و شركت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از دیگر برنامه های نخستین جشنواره ملی هفته معدن است.
در برگزاری نخستین جشنواره ملی معدن دستگاه هایی چون معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، سازمان زمین شناسی و اكتشافات معدنی كشور، شركت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شركت ملی صنایع مس ایران، خانه معدن ایران، شبكه معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ، برخی از دانشگاه ها و همچنین تعدادی انجمن های غیردولتی همكاری دارند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: