مشاهده مطلب

      ۰۶ مهر ۱۳۹۲      ۰             3219      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش شاتا؛ در اين نشست «حسين ابويي مهريزي» معاون برنامه‌ريزي گفت: معاونت برنامه‌ريزي تلاش مي‌كند تا به عنوان مركز هماهنگي و برنامه‌ريزي در خدمت مردم و وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گيرد.
براساس اين گزارش؛ «حسين ابويي مهريزي» داراي كارشناسي ارشد در رشته مهندسي صنايع (گرايش مديريت صنايع) از دانشگاه صنعتي شريف مي‌باشد.
وي قبلاً مديركل نساجي و چرم مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران، مديركل دفتر صنايع غيرفلزي وزارت صنايع و معادن و مدير صنايع زيست فناوري و مواد پيشرفته سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بوده است.
«حسين ابويي مهريزي» همچنين عضو هيأت مديره شركت دخانيات ايران و عضو هيأت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تهران نيز بوده است.
همچنين در اين جلسه وزير صنعت، معدن و تجارت از زحمات مهندس شجاعي تشكر و قدرداني كرد.

همچنین با حکمی از سوی مهندس نعمت‌زاده «جعفر سرقيني» به عنوان معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.

به گزارش شاتا؛ «وجيه‌الله جعفري» نيز به عنوان مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري توسعه معادن و فلزات و عضو موظف هيأت عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران منصوب شد.
در اين نشست وزير صنعت، معدن و تجارت با تأكيد بر توسعه فعاليت‌هاي حوزه معدني كشور تصريح كرد: در بخش معدن بايد فعاليت‌ها به صورت جهشي و چند برابر شود.
وي با بيان اينكه مسووليت شركت سرمايه‌گذاري توسعه معادن و فلزات بر عهده مهندس جعفري قرار گرفت و اين بخش بايد به عنوان ايميدرو بخش خصوصي فعاليت نمايد و فضاي مناسبي در كشور براي بخش معدن فراهم شود.
مهندس نعمت‌زاده افزود: بايد شركت‌هايي در زمينه معدن تشكيل شود و بخش خصوصي در اين زمينه با هم رقابت كنند.
در اين نشست «جعفر سرقيني» معاون امور معادن و صنايع معدني با بيان اينكه بايد با همت بلند براي احياي صنعت معدن در كشور تلاش كنيم بر اين امر تأكيد كرد كه مشكلات معدني را بايد جدي گرفت و سرمايه‌گذاران را براي سرمايه‌گذاري در اين بخش تشويق كرد.
يادآور مي‌شود «جعفر سرقيني» معاونت امور معادن وزارت صنايع و معادن، معاونت امور معادن وزارت معادن و فلزات، مديرعاملي شركت سهامي كل معادن ايران، مديرعاملي شركت گسترش صنايع معدني كاوه پارس و مديركلي معادن و فلزات آذربايجان شرقي را در كارنامه كاري خود دارد.
وي داراي دكتراي مهندسي در رشته فرآوري مواد معدني از استراليا و استاديار دانشگاه آزاد اسلامي مي‌باشد.

همچنين در اين جلسه وزير صنعت، معدن و تجارت از زحمات مهندس جعفري در دوران تصدي معاونت امور معادن و صنايع معدني تشكر و قدرداني كرد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: