مشاهده مطلب

      ۲۹ مهر ۱۳۹۲      ۰             3414      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدیدو سرپرست قبلی (علی اکبر کاظمی) رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: ارتقاء جایگاه ایمیدرو در كشور یكی از اهداف اصلی ماست و روابط عمومی می تواند در این مورد نقش مهمی ایفا كند.

كرباسیان روز شنبه افزود: بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد كشور جایگاه ویژه ای دارد و اگر ما نتوانیم این جایگاه مهم را به مسئولان، مردم و سرمایه گذاران بشناسانیم، موفق نخواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وی ادامه داد: در حال حاضر صنعت نفت برای مردم شناخته شده است لذا ما باید تلاش كنیم مردم به همان نسبت با حوزه معدن و صنایع معدنی آشنا شوند.

رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: با ارتقاء جایگاه واقعی ایمیدرو در كشور، از دولت ، مجلس شورای اسلامی و مسئولان نظام حمایت های ویژه را كسب و وظیفه خود را در مقابل مردم به خوبی انجام خواهیم داد.

كرباسیان گفت: در حال حاضر با توجه به سیاست خارجی كشور، مردم به آینده امیدوار هستند و این امیدواری، به طور مستقیم بر اقتصاد نیز اثر دارد ؛ از این رو ما هم باید تلاش و كوشش كنیم تا دولت وظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینكه روابط عمومی در ایمیدرو در مقطع فعلی از حساسیت ویژه ای برخوردار است، تصریح كرد: كار در روابط عمومی ، بسیار مهم ، ارزنده و در عین حال ظریف است.

در این مراسم، یعقوب مشفق سرپرست روابط عمومی ایمیدرو اظهار داشت: مسیر روابط عمومی سازمان در سال های گذشته به لحاظ امكانات و نمودار سازمانی ، روندی نزولی را طی كرده كه امیدواریم با حمایت و مساعدت رییس هیات عامل در اسرع وقت این مشكلات برطرف شود.

وی ادامه داد: بخش معدن ، ملی و حاكمیتی است و ما در روابط عمومی تلاش خواهیم كرد تا بتوانیم جایگاه واقعی این بخش را به جامعه بشناسانیم.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: