مشاهده مطلب

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۶      ۰             13752      اخبار معدن   Print This Post Print This Post
عملکرد حوزه های سرمایه گذاری، بین الملل و بازرگانی ایمیدرو در نیمه دوم 95

مسیر اجرای طرح های شاخص ایمیدرو هموار شد

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو گزارش عملکرد این بخش را در نیمه دوم سال قبل در حوزه های سرمایه گذاری، بین الملل و بازرگانی ارائه کرد. در آن مدت، مسیر اجرای تعدادی از طرح های شاخص یا جدید ایمیدرو تعیین هموار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) ،حسن یونسیان طی گزارشی عملکرد این بخش را در ۶ ماهه دوم سال ۹۵اعلام کرد.

وی درباره اقدامات ایمیدرو در حوزه سرمایه گذاری گفت: بررسی گزارشات توجیه اقتصادی و فنی مربوط به طرح ها از جمله طرح تولید کلرید کلسیم و سولفات پتاسیم مجتمع پتاس خور و بیابانک، تهیه اسناد ارزیابی کیفی شرکت کنندگان در مناقصه به روش بی او تی (BOT) و ایی پی سی اف (EPCF) بندر پارسیان و برگزاری مرحله اول مناقصه یاد شده، اصلاح بند ۸ آیین نامه مشارکت سازمان به منظور تسهیل شرایط سرمایه گذاری و بررسی نحوه واگذاری و روش قیمت گذاری برای مناقصه و مزایده محدوده های اکتشافی، در نیمه دوم سال گذشته انجام شده است.

به گفته وی، نهایی شدن گزارش توجیه اقتصادی طرح پترولیوم کک(BFS)، نهایی شدن گزارش توجیه اقتصادی و فنی طرح بوکسیت گینه(BFS)، عقد قرارداد به منظور تهیه اسناد مناقصه مربوط این طرح و برگزاری مرحله اول مناقصه و بررسی مشارکت سازمان در تاسیس شرکت مشترک با بخش خصوصی به منظور احداث کارخانه ۲٫۵ میلیون تنی گندله سازی در منطقه خرامه استان فارس بخش دیگری از اقدامات آن مدیریت است.

یونسیان ۳ اقدام را به عنوان اقدامات حوزه بین الملل در مدت مذکور ارائه کرد و گفت:امضای سه یادداشت تفاهم با شرکت سیتیک(CITIC) برای احداث بندر پارسیان ، فاینانس طرح های ایمیدرو و اجرای فاز۲ آلومینیوم جنوب از جمله افدامات این بخش است.

منبع : پایگاه خبری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: