مشاهده مطلب

      ۰۹ دی ۱۳۹۷      ۰             16844      اخبار اصلی, دسته‌بندی نشده   Print This Post Print This Post

مراسم بزرگداشت نهم دی در بافق برگزار شد

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت ، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور امام جمعه زاهدان در بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛ مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و یازدهمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان یزد با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان بلوچستان و امام جمعه زاهدان و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری،امام جمعه بافق،معاون فرماندار،فرمانده بسیج سپاه ناحیه،مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،روحانیون و جمعی دیگر از مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان در مسجد جامع بافق برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان به عنوان سخنران این مراسم با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه پس از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در طول این ۴۰ دهه دشمنان توطئه های بسیاری بر علیه کشور برای براندازی نظام انجام داد،آنان تلاش کردند تا شهرهای گنبد،خوزستان،تبریز،کردستان و… را به روش مختلف و با استفاده مسئله شیعه و سنی از کشور جدا کنند اما مسله تجزیه طلبی پیش آید.

آیت اله سلیمانی با اشاره به تلاش دشمنان برای سرنگونی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ میان ایران و عراق اظهار داشت: آمریکا با در اختیار قرار دادن سلاح های جنگی به دولت عراق با ۱۴ لشکر به ایران حمله کرد و صدام اعلام نمود طی ۳ روز تهران را اشغال خواهد کرد. این در حالی بود که نیروهای سپاه و ارتش از ادوات جنگی و سلاح لازم برخوردار نبودند و آمادگی مقابله با آنان را نداشتند و این نبرد ۸ سال به طول انجامید و در نهایت با تلاش رزمندگان و نیروهای مسلح خدعه دشمنان برطرف شد.

امام جمعه زاهدان در ادامه به حضور مردم در صحنه در روز ۹ دی اشاره کرد و گفت: حرکت عظیم مردم در ۹ دی یک حماسه بزرگ تاریخی است که آن اتمام حجت ملت ایران برای حمایت از رهبری و آرمان های انقلاب بود و به همین جهت روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت نامگذاری شد.

گفتنی است این مراسم با مشارکت و همکاری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان انجام شده است.

  

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: