مشاهده مطلب

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۶      ۰             15155      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ۳ گواهینامه ایزو دریافت کرد

موسسه رده‎بندی پیشگامان ایده‌های نوین (PIN CO) پس از ممیزی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با صدور ۳ گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این مجتمع در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت مُهر تایید زد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ نماینده مدیریت در سیستم مدیریت یکپارچه مجتمع در خصوص اخذ گواهینامه های مدیریت کیفیت توسط موسسه پیشگامان ایده های نوین گفت: ارزیابی‌های لازم به منظور دریافت گواهینامه ایزو از مجتمع فلات مرکزی انجام شد و طبق آخرین ویرایش‌های انجام شده، گواهینامه های ISO 14001:2015 ، ISO 9001:2015 ، OHSAS 18001: 2007 تعلق گرفت.

مهندس علی پورذکریا با تاکید بر این که همواره سعی داریم خدمات را در قالب استاندارد سازمان‌های داخللی و بین‌المللی ارائه دهیم ،‌گفت: امیدواریم با رعایت استانداردهای سیستم مدیریتی باکیفیت مسیر رسیدن به برنامه استراتژیک سازمان و خط مشی سیستم های مدیریتی به نتایج مطلوبی برسیم.
وی افزود: دریافت این سه گواهینامه ی ایزو با تلاش و همراهی مدیر محترم مجتمع و سایر مدیران و همه همکاران مجتمع محقق شد که نهایت تقدیر و تشکر از همه عزیزان و پرسنل محترم را داریم.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: