مشاهده مطلب

      ۰۶ آذر ۱۳۹۲      ۰             3680      اخبار اصلی, مجتمع   Print This Post Print This Post
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران اعلام کرد ؛

فروش سنگ آهن در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران مکانیزه می شود

یکی از اقدامات جدید مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، مکانیزه کردن فرآیند فروش است. این فرآیند که برای نخستین بار در این مجتمع اجرا می شود، دارای فوایدی ازجمله افزایش سرعت و دقت در فروش است.

مهندس محمد مرشدزاده؛ مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در گفتگو با خبرنگار معدن۲۴ با بیان این مطلب گفت: پیاده سازی کل زیر ساخت شبکه معادن به صورت وایرلس، شناسایی و ردیابی مکانیزه وسایل حمل مورد استفاده در تمامی مراحل از فروش تا تحویل کالای خریداری شده، هدایت آنلاین وسایل نقلیه به کالای مورد نظر( جهت جلوگیری از اشتباه و تخلفات)، نظارت آنلاین در مراحل مختلف فروش (ورود، توزین، بارگیری و خروج)، اطلاع آنلاین خریدار از کل اطلاعات محموله دریافتی و میزان کالای دریافتی از هر قرارداد از طریق پرتال فروش خرید از راه دور از جمله اقدامات انجام شده در مجتمع است.

وی در ادامه، فواید مکانیزه کردن فروش را سرعت عمل و افزایش ظرفیت فروش، افزایش دقت در فرآیند فروش از طریق جلوگیری از اشتباهات نیروی انسانی، صرفه جویی در هزینه های پرسنلی و هزینه های ناشی از اشتباهات و تخلفات، افزایش رضایتمندی خریداران از طریق دسترسی آنلاین به اطلاعات مورد نیاز، نظارت آنلاین بر فرآیند فروش توسط مجتمع با حداقل هزینه ها و حداکثر سرعت و دقت، تهیه گزارشات مورد نیاز مجتمع از فرآیند فروش شامل میزان موجودی و فروش و تعهدات مجتمع عنوان کرد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: