مشاهده مطلب

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۵      ۰             7573      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

فراخوان واگذاری چهار محدوده اکتشافی توسط ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) فراخوان، 4 محدوده اکتشافی را برای واگذاری به متقاضیان واجد صلاحیت فنی و مالی،‌ آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در این فراخوان عمومی ، محدوده های پهنه پلی متال گلوجه زنجان، پروانه اکتشافی سنگ آهن چاه باشه ۱و۲ یزد، گواهی کشف آگات شکرآب اصفهان و پروانه اکتشافی طلای نیکوئیه قزوین به واجدان شرایط واگذار می شود.

این فراخوان با توجه به قوانین و مقررات جاری کشور و قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و در راستای برنامه های ایمیدرو و تامین نظر هیات دولت مبنی بر لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت های اقتصادی کشور آغاز شده است.

همچنین این فراخوان به منظور رعایت اصل رقابت بین متقاضیان واجد صلاحیت فنی،‌ مالی و دارای تجربیات مفید و مرتبط با موضوع این فراخوان، انجام می شود.

متقاضیان باید توانمندی مالی، فنی و تخصصی برای انجام عملیات موضوع مزایده و سوابق اجرایی مفید و مرتبط با موضوع فراخوان را دارا باشند. متقاضیانی که به صورت مشارکت و یا کنسرسیوم تمایل به شرکت در فراخوان دارند مکلفند “مشارکت نامه” و یا “موافقت نامه” فی مابین را به همراه سایر و مدارک مربوطه ارائه کنند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۲۷۷۰ و یا شماره دورنگار ۸۸۸۴۲۷۹۴ تماس حاصل کنند.

متقاضیان واجد شرایط که تمایل به شرکت در هر کدام از مزایده های ذکر شده را دارند، می توانند برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت اسناد مربوط به شرایط شرکت در همان مزایده، به دبیرخانه کمیسیون معاملات ایمیدرو مراجعه کنند.

متقاضیان برای دریافت اسناد حداکثر تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۲۱بهمن ۹۵ فرصت دارند و زمان تحویل و عودت اسناد نیز پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه شنبه سوم اسفند ماه آینده تعیین شده است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: