مشاهده مطلب

      ۰۱ شهریور ۱۳۹۹      ۰             18965      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

فراخوان تربیت مربی ورزشی برای پرسنل مجتمع در یک رشته مورد علاقه ایشان

مدیر روابط عمومی فلات مرکزی : یکی از محورهای سند ورزشی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی پرورش و ترویج مربی است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ اهن فلات مرکزی؛ مدیر روابط عمومی مجتمع در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در خصوص گسترش امور ورزشی این مجتمع گفتگو کرد.

مهندس علی میرابی در این دیدار با اشاره به تدوین سند ورزشی مجتمع و محورهای این سند گفت: یکی از محورهای سند ورزشی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی پرورش و ترویج مربی است.

مدیر روابط عمومی مجتمع توسعه ورزش در سطح جامعه را مستلزم مربی و آموزش کارآمد دانست و یادآور شد: مهم ترین نقش آموزشی در ورزش را مربیان ایفا می کنند و خروجی ورزش محصول کار مربیان است و اگر این خروجی با کیفیت باشد مربیان توانسته اند مسئولیت خود را درست انجام دهند.

میرابی هدف از پرورش مربی در سطح کارکنان این مجتمع را فراهم آوردن فرصت ارتقاء سلامت پرسنل، ترویج حداکثری ورزش در جامعه و عدالت در تقسیم بودجه ورزشی عنوان کرد.

در ادامه سمیه ایزدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، ضمن استقبال از اقدام پایه و اساسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در کسب استعداد و پرورش مربی در بین کارکنان به رشته های مختلف ورزشی، گفت: پرورش مربی در رشته های فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، هندبال، تیرو کمان، تکواندو، دوچرخه سواری و … علاوه بر رشد استعدادهای ورزشی در سطح مجتمع می تواند بازوی محرک برای توسعه ورزش در سطح شهرستان بافق و جامعه ورزشی باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در خصوص برنامه ریزی امور ورزشی، همکاری و مساعدت اداره ورزش را در باب برگزاری دوره های آموزش مربیگری در رشته های مختلف را اعلام کرد.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: