مشاهده مطلب

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۲      ۰             2397      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

ایمیدرو طی دومین دوره برگزاری، از شركت های معدنی و صنایع معدنی برای اهدای جایزه ملی بهره وری در ماه تیر ثبت نام به عمل می آورد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایمیدرو با بیان این مطلب و با اشاره به این كه توجه به بهره وری و تلاش در جهت ارتقای آن، از جمله مهمترین راهكارهای توانمند سازی بخش معدن و صنایع معدنی است، گفت: ایمیدرو در پی برگزاری موفقیت آمیز یك دوره فرآیند ارزیابی بهره وری در سطح معدن و صنایع معدنی، در نظر دارد در سال ۹۲ نیز فرآیند ثبت نام، ارزیابی و اهدای جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی را برگزار كند.

حسین پاكدامن افزود: این سازمان در قالب فرآیند ارزیابی بهره وری، خدماتی شامل برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات همیاری (مشاوره) و همچنین، ارزیابی و پیشنهاد پروژه های بهبود و خدمات بهینه كاوی (برگزاری تورهای تعالی و ارائه گزارش های بهینه كاوی) به شركت های بخش معدن و صنایع معدنی را ارائه می كند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایمیدرو با دعوت از سازمان ها و شركت های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی برای شركت در ثبت نام جایزه بهره وری، خاطرنشان كرد: علاقه مندان می توانند نامه درخواست خود را به همراه فرم ثبت نام فرآیند (قابل دسترس در سایت ایمیدرو به نشانی www.imidro.gov.ir) به نمابر ۸۸۸۴۶۷۳۰ ارسال كنند. همچنین برای كسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۸۸۸۲۹۶۱۹ تماس بگیرند.
به گفته پاكدامن، همایش بهره وری و تقدیر از شركت های حاضر در فرآیند یاد شده، در بهمن ۹۲ برگزار خواهد شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: