مشاهده مطلب

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۲      ۰             2865      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام كرد: با قطعی شدن فاینانس اجرای هفت طرح فولاد استانی اجرای این طرح ها تسریع می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، امیر امینی گفت: با اجرای هفت طرح فولاد استانی هفت میلیون تن به ظرفیت تولید فولاد كشور افزوده می شود .
وی خاطرنشان كرد: شورای عالی امنیت ملی ، طرح های فولاد استانی را به عنوان طرح های توجیه پذیر وی‍ژه اقتصادی معرفی كرده كه به این ترتیب شاهد تسریع در اجرای طرح های مذكور خواهیم بود.
امینی كه در نشستی با خبرنگاران سخن می گفت، با اشاره به نقش مهم رسانه ها در روشن شدن افكار عمومی ادامه داد: معدن یك حوزه بكر برای سرمایه گذاری است كه می تواند بهترین جایگزین برای نفت و حتی بهتر از آن باشد.
رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به طرح های در دست اجرای ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی بر لزوم شفاف سازی فعالیت های معدنی تاكید كرد و گفت: بومی سازی ، افزایش بهره وری ، سرمایه گذاری در مناطق محروم و همچنین فرآوری مواد معدنی از مهمترین برنامه های این سازمان است.
وی همچنین به مناسبت روز خبرنگار(۱۷ مرداد) این روز را به اصحاب رسانه تبریك گفت و بر تعامل بیشتر سازمان توسعه و رسانه ها برای تنویر افكار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و صحیح تاكید كرد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: