مشاهده مطلب

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۷      ۰             17087      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی خبر داد:

عملیات لایه تثبیت جاده بافق- چاه گز اوایل اسفند امسال شروع می شود

مهندس اسلامی در دیدار با امام جمعه بافق با اشاره به پیشرفت 20درصدی جاده بافق- چاه گز از شروع عملیات لایه تثبیت این محور از اوایل اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین بهار پیروز انقلاب اسلامی ایران مدیران، سرپرستان و کارشناسان مجتمع معادن سنگ آن فلات مرکزی با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار و گزارشی از عملکرد مجتمع خود را ارائه کردند.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، ضمن خوش آمدگویی و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: خدای منان راشاکریم که ملت غیورایران چهلمین بهارانقلاب اسلامی راگرامی وجشن می گیرند.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: این انقلاب با ایثار و فداکاری شخصیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی در کشور بدست آمده است، افراد بسیاری به زندان ها رفتند و جنازه آنان بیرون آمد و همه برای اهداف اسلام مبارزه کردند تا این انقلاب بدست آید.

در ادامه مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به روند احداث جاده بافق – چاه گز گفت: عملیات احداث ۶۳ کیلومتر از جاده بافق به معدن سنگ آهن چاه گز طی قراردادی به شرکت راهسازی جهادنصر یزد واگذار و در اوایل مرداد سال جاری عملیات تکمیل جاده شروع شد.

مهندس سید فرهاد اسلامی افزود: جهت تسریع در عملیات این پروژه به قطعات ۶ کیلومتری تقسیم که هر قسمت به صورت جداگانه زیرسازی و آماده آسفالت می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ کیلومتر از این محور آماده اجرای لایه تثبیت و آسفالت می باشد، خاطر نشان کرد: عملیات روسازی این محور شامل یک لایه تثبیت با سیمان و دو لایه آسفالت سطحی انجام خواهد شد که در حال حاضر این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده عملیات تثبیت از ابتدای اسفند سال جاری آغاز و پس از پیشرفت عملیات تثبیت، اجرای آسفالت سطحی شروع می شود.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: