مشاهده مطلب

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳      ۰             4264      اخبار معدن   Print This Post Print This Post
به گزارش روابط عمومي ايميدرو، مهدي كرباسيان در جمع كاركنان اين سازمان گفت: با تلاش هاي انجام شده به جز ۲ يا ۳ مورد، ايميدرو طرح متوقف شده اي ندارد و اكنون اجراي بسياري از طرح هاي نيمه تمام اين سازمان را بخش خصوصي به عهده گرفته كه از جمله طرح هاي هفتگانه فولاد استاني است كه با مشاركت ۶۵ درصدي بخش خصوصي و ۳۵ درصدي ايميدرو اجرا خواهد شد.
وي با اشاره به استقبال شركت هاي خارجي صاحب نام و حضور كشورهاي مطرح براي سرمايه گذاري در طرح هاي صنعتي و معدني ايران اظهار داشت: برخي طرح ها مانند الكترود گرافيتي، پروده ۴ طبس و نفلين سينيت كه از سال هاي گذشته متوقف مانده بود، قرار است توسط شركت هاي معتبر اروپايي و آسيايي اجرا شود.
كرباسيان در بخش ديگري از سخنان خود به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري تحت عنوان ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي ” اشاره كرد و گفت: براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي، سازمان هاي توسعه اي مانند ايميدرو بايد به طور جدي مورد توجه قرار گيرند.
رييس هيات عامل ايميدرو تصريح كرد: براي اينكه ايران در رديف كشورهاي قدرتمند اقتصادي جهان قرار گيرد، علاوه بر استفاده بهينه از منابع خدادادي، بايد نظم و انضباط كاري داشته باشيم و در مسير شعار امسال حركت كنيم.
كرباسيان با بيان اينكه در اقتصاد مقاومتي ، سرمايه گذاري و توليد بايد مورد حمايت قرار گيرد ، گفت: بخش معدن كشور داراي ظرفيت هاي فراواني است و توجه به بخش معدن در مقطع فعلي در راستاي اهداف اقتصاد مقاومتي است.
وي با اشاره به اينكه با اقتصاد مقاومتي مي توان به خوبي از بحران ها عبور كرد، افزود: بخش معدن به خارجي ها نياز ندارد، داراي ارزش افزوده فراواني است و ميزان اشتغالزايي آن نسبت به ساير بخش ها بيشتر است.
كرباسيان ادامه داد: ايميدرو در اين برهه نقش مهم و ويژه اي براي توسعه اقتصاد كشور دارد و  همه ما بايد با كار و تلاش بيشتر براي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي گام برداريم.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: