مشاهده مطلب

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۷      ۰             16222      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۲۵ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۲۴۰ تن محصولات معدن و صنایع معدنی به خارج صادر شد که ارزش آنها به ۴ میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۸۲ هزار دلار می رسد.

در این میان، ۴ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۸۳۰ تن فولاد و محصولات فولادی، ۵ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۶۸۴ تن کنسانتره سنگ آهن و دانه بندی، ۳۷۰ هزار و ۲۰ تن آهن اسفنجی، ۲۹۹ هزار و ۷۳۹ تن زغال سنگ و کک، ۲۱۱ هزار و ۶۷۷ تن مس و محصولات پایین دستی، ۵۷ هزار و ۹۳۳ تن آلومینیوم و محصولات، ۶۰۰ تن پودر آلومینا و محصولات مرتبط صادر شد.

همچنین، ۷ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۴۲۹ تن زنجیره سیمان، ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۳ تن انواع سنگ و محصولات مرتبط، ۴۹ هزار و ۹۵۳ تن زنجیره سرب، ۶۷ هزار و ۲۸۲ تن زنجیره روی، ۱۰۶ هزار و ۴۵۶ تن زنجیره کروم، ۴۰ هزار و ۲۹۳ تن انواع محصولات سفال، آجر، سرامیک و کاشی، ۲۴ هزار و ۵۰۴ تن انواع فرو، یک هزار و ۴۳۹ تن زنجیره مولیبدن،۴۰ تن زنجیره تیتان، ۳۶ تن میکا، ۵٫۸ تن نیکل و غیره صادر شد.

کاهش ۲۹ درصدی میزان واردات

طی همین مدت، یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۸۰ تن انواع محصولات معدن و صنایع معدنی به ارزش یک میلیارد و ۴۶۶ میلیون و ۸۵ هزار دلار وارد شد که حاکی از کاهش ۲۹ درصدی میزان و ۲۰٫۴ درصدی ارزش واردات این محصولات است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: