مشاهده مطلب

      ۰۱ آذر ۱۳۹۵      ۰             7311      اخبار اصلی, مجتمع   Print This Post Print This Post
به همراه مدیر و معاونت های مجتمع؛

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق از مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران بازدید کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق از جاده دسترسی بافق – چاه گز و معدن سنگ آهن آنومالی شمالی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران بازدید به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در روز شنبه مورخ ۲۹ آبان مهندس زاده رحمانی به همراه مدیریت وتعدادی از معاونین مجتمع از مراحل مختلف انجام فعالیت های معدنی و عملکرد مجتمع درآنومالی شمالی و مراحل جاده سازی جاده دسترسی به سنگ آهن میشدوان و چاه گز بازدید کردند.

در این بازدید مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از ایجاد کارخانه تولید فولاد اسفنجی خبر داد.

محمد مرشدزاده سرمایه گذاری در فاز یک آهن اسفنجی را مبلغی بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان برآورد کرد و یادآور شد: سرمایه گذاری در این خصوص بصورت پایلوت بوده و دیگر نیازی به کنسانتره و گندله نیست و نهایتا آهن اسفنجی در کوره های دوار تولید می شود.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران گفت: با راه اندازی کارخانه فولاد اسفنجی بالغ بر ۷۰ نفر بصورت مستقیم وارد بازار کار می شوند.

محمد مرشدزاده با اشاره به ذخیره اکتشاف سنگ آهن کم عیار هماتیتی پرفسفر و کم فسفر اظهار کرد: برگزاری مناقصه با محوریت احداث کارخانه فولاد اسفنجی و فرآوری سنگ کم عیار تا تولید محصول در صنعت فولاد کشور انجام گردیده است.

محمد مرشدزاده همچنین اظهار کرد: در سال ۹۵ با اکتشافات تکمیلی ذخیره آنومالی شمالی به مقدار قابل توجه ای افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه متوسط عیار در توده شرقی ۲۵ درصد است عنوان کرد: این درصد در توده غربی که پرعیارتر است به ۳۲ درصد می رسد.

مدیر عامل مجتمع فلات مرکزی بافق با تاکید بر ضرورت احداث زیرساخت جاده دسترسی به معدن چاه گزافزود: :بنا به دستور دکتر کرباسیان معاون وزیر ۲۵کیلومترجاده با تهیه اسناد به مناقصه می رود و مسافت ۱۵ کیلومتر آن هم آسفالت شده است و زیر سازی نیز ۹۰ درصد به اتمام رسیده است.

 

[slideshow_deploy id=’7320′]

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: