مشاهده مطلب

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۳      ۰             5190      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا) ؛ «جعفر سرقینی» با اعلام این خبر، افزود:  از روز شنبه  ۱۶ اسفند ۹۳ سامانه کاداستر معادن در تمام استان‌ها عملیاتی می شود.
وی افزود: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که متقاضیان می توانند تا قبل از اتمام طرح ساماندهی محدوده های معدنی نیز اقدام به ثبت محدوده بصورت اینترنتی نمایند،‌ البته با این امکان که محدوده آزاد توسط کارشناس استان به متقاضی اعلام خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از این پس به همراه ثبت درخواست‌های جدید محدوده های معدنی تمام اقدامات کارشناسان سازمان های صنعت،‌ معدن و تجارت در فرآیندهای صدور پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه بهره برداری از طریق سامانه کاداستر معادن انجام خواهد شد.
وی افزود: با اجرایی شدن این سامانه بخش اعظم روال‌های کاغذی در فرآیندهای صدور مجوزهای معدنی حذف و این مجوزها بصورت الکترونیکی توسط این سامانه با ضریب امنیتی بالا و تک برگی صادر خواهد شد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان اینکه لازمه پیاده سازی سامانه کاداستر معادن اتمام طرح ساماندهی محدوده‌های معدنی در کشور نیست افزود: با تکمیل تدریجی طرح ساماندهی در استان‌ها و رفع نواقص مربوط به محدوده‌های معدنی، لایه های اطلاعاتی در سامانه کاداستر بارگذاری شده و کل فرآیند بصورت مکانیزه عملیاتی خواهد شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: