مشاهده مطلب

      ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲      ۰             2115      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: با تولید ۳۲۰ هزار و ۹۰۰ تن شمش فولاد در فروردین امسال در مجتمع فولاد خوزستان، ركورد جدید تولید ماهانه این شركت ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، عبدالمجید شریفی افزود: این شرکت سال جدید را با رکوردهای جدید تولید ماهانه «گندله سنگ آهن» و «شمش فولاد» به ترتیب با ۱۶ درصد و سه درصد افزایش در فروردین امسال آغاز كرد.
وی ادامه داد: تولید شمش در فولاد خوزستان در فروردین ۹۲، سه درصد بیش از ماه مشابه سال قبل است و یک رکورد جدید ماهانه در تولید شرکت به حساب می آید.
شریفی گفت: همچنین در فروردین امسال بیش از ۴۹۵ هزار تن گندله سنگ آهن در این شرکت، تولید شده است که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد را نشان می دهد.
وی افزود : بهبود رکوردهای تولید در واحدهای این شرکت درحالی صورت می گیرد که این تولید در ماه های اخیر روند صعودی داشته است .
بنابر این گزارش، شرکت فولادخوزستان در سال گذشته موفق شد برای نخستین بار سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن شمش تولید و به بازار عرضه کند و ضمن آن ۹ رکورد سالانه و ۱۷ رکورد روزانه و ماهانه تولید خود را در بخش های مختلف بهبود بخشد.
یادآور می شود : شرکت فولاد خوزستان در حال حاضر ۲۵ درصد فولاد خام کشور را تامین می کند.

 برچسب ها :

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: