مشاهده مطلب

      ۲۴ دی ۱۳۹۲      ۰             3904      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

دومین همایش جایزه ملی بهره وری در بخش معدن و صنایع معدنی با هدف توجه هر چه بیشتر شركت ها به ارتقاء بهره وری، اسفند ماه امسال در تهران برگزار می شود. در این دوره تعداد شركت ها نسبت به دوره قبل با رشد ۶۵درصدی همراه شده است.
دبیر علمی همایش با اعلام این خبر با اشاره به موفقیت آمیز بودن نتایج نخستین دوره این همایش گفت: در دومین دوره جایزه ملی بهره وری بخش معدن و صنایع معدنی ۴۳ شركت از بخش های خصوصی و دولتی برای حضور در این همایش اعلام آمادگی كرده اند. این درحالیست كه در دوره قبل این همایش ،تنها ۲۶ شركت حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، حسین پاكدامن گفت: شركت های بزرگ در بخش معدن و صنایع معدنی از جمله فولاد، سنگ آهن، زغال سنگ، آلومینیوم و سرب و روی از جمله شركت كنندگان در این دوره از جایزه بهره وری هستند.
مدیر تحول اداری و فن آوری اطلاعات ایمیدرو ادامه داد: ایمیدرو علاوه بر ارزیابی بهره وری شركت های بخش معدن و صنایع معدنی،‌ به شركت هایی كه تمایل داشته باشند، خدمات آموزشی، مشاوره ای و بهبود بهره وری ارایه خواهد كرد.
به گفته پاكدامن برگزاری دوره های آموزشی، ارایه خدمات همیاری(مشاوره)، ارزیابی و پیشنهاد پروژه های بهبود و خدمات بهینه كاوی از جمله خدمات ایمیدرو در قالب فرایند ارزیابی بهره وری به شركت های بخش معدن و صنایع معدنی خواهد بود.
وی با بیان اینكه یكی از مهمترین راهكارهای توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی توجه به بهره وری و تلاش برای ارتقای آن است، گفت: بر اساس اهداف برنامه پنجم قرار است حدود یك سوم رشد اقتصادی كشور ( برابر با ۷/۲ درصد) از محل ارتقاء بهره وری حاصل شود؛ لذا توجه هر چه بیشتر شركت ها به بهره وری سبب تسریع در تحقق اهداف برنامه خواهد شد.
به گفته پاکدامن، همایش بهره وری و تقدیر از شرکت های حاضر در فرآیند یاد شده، نیمه دوم اسفند ۹۲ برگزار خواهد شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: