مشاهده مطلب

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۷      ۰             16201      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

رئیس کارگروه مدیریت سبز مجتمع: برنامه داریم مجتمع را به عنوان یک صنعت سبز معرفی کنیم

مدیر HSEE مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در نخستین جلسه کارگروه مدیریت سبز از معرفی این مجتمع به عنوان یک صنعت سبز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ نخستین جلسه کارگروه مدیریت سبز مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور مدیر HSEE و اعضای این کارگروه در سایت اداری معدن میشدوان برگزار شد.

مدیر HSEE مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در اولین نشست این کارگروه ضمن معرفی اعضا به اهداف این کارگروه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی در خصوص کاهش هزینه و آثار منفی زیست محیطی ناشی از مصرف، کاهش ضایعات، مصرف بهینه منابع و در نهایت بهبود محیط زیست از جمله این اهداف می باشد.

علی ایرانمنش با تاکید بر اینکه مصوبات این کارگروه پس از تصویب در کمیته عالی HSEE در سطح مجتمع لازم الاجرا می باشد، خاطر نشان کرد: اعضای این کارگروه موظفند جهت تحقق اهداف این کارگروه راهکارهای عملی، جمع آوری تجارب داخلی و خارجی، شناسایی فناوری های نوین و سازگار با محیط زیست را جمع آوری و در کارگروه ارائه نمایند.

وی افزود: اولین گام این کارگروه برقراری یک الزام جهت مدیریت و رعایت مصرف بهینه آب و انرژی و همچنین کاهش هزینه ها می باشد.

مدیر HSEE مجتمع با اشاره به اینکه رسالت این کارگروه پیاده سازی یک مدیریت صحیح در مصرف آب و انرژی است، گفت: برنامه داریم با مشارکت اعضا، مساعدت کمیته عالی HSEE مجتمع و همت کارکنان، این مجتمع را به عنوان یک صنعت سبز معرفی کنیم.

به گفته ایرانمنش این کارگروه به صورت منظم و هفته اول هر ماه تشکیل می شود.

در ادامه این نشست، اعضا نظرات و پیشنهادات خود در باب اهداف و برنامه های کارگروه مدیریت سبز بیان کردند و مقرر شد جلسه بعد گزارش فنی و اقتصادی در خصوص راهکارهای مصرف بهینه آب و انرژی ارائه دهند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: