مشاهده مطلب

      ۱۳ تیر ۱۳۹۷      ۰             15864      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

دیدار فرمانده و بسیجیان پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع با امام جمعه بافق

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نشست بصیرت افزایی بسیجیان پایگاه شهید جعفرزاده در دفتر امام جمعه شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛ همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نشست بصیرت افزایی بسیجیان پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.

در این نشست که با حضور امام جمعه، مجموعه مدیران و پرسنل مجتمع و بسیجیان پایگاه بسیج شهید جعفرزاده و تنی چند از مسئولان شهرستان بافق برگزار شد، امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: این هفته فرصتی برای مرور بخشی از جنایات بی‌شمار منافقین و آمریکای جنایتکار در حق ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی و اسلامی انسان آزاد آفریده شده است، خاطر نشان کرد: اگر این آزادی از حد و حدود خود فراتر رود و تجاوز کند، ظلم است.

وی افزود: در دنیای امروز کسی که قدرت دارد و استعمارگر است قصد دارد تمام جوامع و ادیان را تحت پوشش خود قرار دهد و این همان اهدافی است که آمریکای جنایتکار در برنامه دارد.

امام جمعه بافق گفت: آمریکا همیشه بانگ حقوق بشر ندا میدهد و از طرفی همیشه در صدد ضربه زدن به کشورهای اسلامی و ادیان دینی است.

سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هفده هزار شهید ترور، ایشان را قربانیان خشونت تروریسم بین الملل نامید و گفت: ترور شخصیت های ارزشمند ایرانی از جمله روحانیت روشنفکر و متفکر، دانشمندان هسته ای، دانشجویان و سایر اقشار از جمله جنایات آمریکا می باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق با اشاره به روز ملی صنعت و معدن و تبریک این روز ، تصریح کرد: شهر بافق یک شهر معدنی است که تا صنعتی شدن فاصله چندانی ندارد و این جز با اندیشه، اتحاد و تلاش محقق نخواهد شد.

در ابتدای این نشست مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن، دستاوردهای صنعتی و معدنی و نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یاد آور شد.

سید فرهاد اسلامی با اشاره به برگزاری این نشست و قدردانی از سخنان و رهنمودهای امام جمعه شهرستان گفت: مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و بسیجیان پایگاه شهید جعفرزادههمچون گذشته بیانات امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان را چراغ راه و نقشه حرکت خود قرار خواهند داد.

گفتنی است، این نشست با همکاری روابط عمومی و پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق برگزار شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: